• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
2

باید در حوزه تخلفات شکار و صید به مردم آگاهی بیشتری داد/رهاسازی پرندگان شکاری در همدان

  • کد خبر : 154874
  • 18 خرداد 1401 - 20:16
باید در حوزه تخلفات شکار و صید به مردم آگاهی بیشتری داد/رهاسازی پرندگان شکاری در همدان

ظهر امروز، به همت اداره کل محیط زیست، ۱۲ بهله پرنده شکاری در همدان از ارتفاعات تاریک دره رهاسازی شدند و پس از آن نشست خبری مدیرکل محیط زیست استان همدان با اصحاب رسانه برگزار شد. به گزارش عصرهمدان؛ سیده مریم محمدی، مدیر کل محیط زیست همدان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه […]

ظهر امروز، به همت اداره کل محیط زیست، ۱۲ بهله پرنده شکاری در همدان از ارتفاعات تاریک دره رهاسازی شدند و پس از آن نشست خبری مدیرکل محیط زیست استان همدان با اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش عصرهمدان؛ سیده مریم محمدی، مدیر کل محیط زیست همدان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در حوزه محیط زیست نیازمند رسانه هستیم و مطالبه جدی ما از اصحاب رسانه این است که در جهت رصد تخلفات و مجازات های صید بیشتر به ما کمک کنند.

وی افزود: محیط بانان بی رحمانه در برابر تخلفات تیر می خورند. باید در حوزه تخلفات شکار و صید بیشتر تلاش کنیم تا مردم آگاه تر شوند، چرا که نا آگاهی باعث مشکلات زیادی شده است.

وی با بیان اینکه امروز رهاسازی ۲ بهله عقاب طلایی، یک بهله قرقی، یک بهله کورکور، ۳ بهله دلیجه، ۵ بهله سارگپه و ۱۲ بهله پرنده شکاری را داریم.

محمدی گفت: رهاسازی پرندگان از تاریک دره صورت می گیرد تا دوباره به دامان طبیعت برگردند.

محمدی با بیان اینکه محیط بانان بصورت ناعادلانه و در لوکیشن های نامناسب قرار می گیرند افزود: شهادت محیط بانان مظلومانه است و باید نظارت جدی در این حوزه انجام شود.

مدیرکل محیط زیست استان همدان تاکید کرد: مجازات های شکار و صید متفاوت و قابل توجه است و شامل حبس و جریمه نقدی می شود.

محمدی افزود: ریل گذاری در حوزه محیط زیست طبق سیاست هاو منویات مقام معظم رهبری طراحی می شود که دارای چندین بند و تبصره است.

وی گفت: در سیاست های ۱۵ گانه تمام موارد آب خاک و ریزگرد و غیره مدنظر هستند و دبیرخانه آن در سازمان محیط زیست دولت سیزدهم ایجاد شده است.

مدیرکل محیط زیست استان همدان گفت: این دبیرخانه به زودی با ریاست استاندارد در همدان شروع به کار می کند تا منویات مقام معظم رهبری اجرا شود.

انتهای پیام/آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=154874
  • دیدگاه‌ها برای باید در حوزه تخلفات شکار و صید به مردم آگاهی بیشتری داد/رهاسازی پرندگان شکاری در همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.