• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
1
رئیس سازمان امور عشایر کشور:

بانک‌ها با عشایر همکاری لازم را ندارند

  • کد خبر : 221159
  • 11 مرداد 1403 - 13:52
بانک‌ها با عشایر همکاری لازم را ندارند
رئیس سازمان امور عشایر کشور، به قوانین دست و پاگیری که بانک‌ها برای همکاری با عشایر دارند اشاره کرد و گفت: که متاسفانه شاید همکاری لازم در این زمینه نشده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان»؛ شایان نادری، صبح امروز در همایش تجلیل از شبانان، گله‌داران و دامداران عشایر استان همدان، با اشاره به مطالبه اصلی عشایر، اظهار کرد: راه و آبی که به ما تعلق گرفته را از راه قانون به ما واگذار کنید.

وی افزود: حقیقتا همکاران ما در مجموعه وزارت جهاد کشاورزی یه تنه با همه این مشکلات می جنگند و من اینجا اعتراف می‌کنم که برای این قشر کم و کاستی زیاد داریم.

رئیس سازمان امور عشایر کشور با اشاره به خدمات ارزنده سپاه پاسداران در این عرصه، بیان کرد: سپاه در این مقطع منشا خیر بوده و برای این مجموعه گره‌گشایی کرده‌ است.

نادری با اشاره به اینکه قشر زحمت‌کش عشایر، که یک و نیم میلیون، جمعیت کشور را داشته، عنوان کرد: این قشر ۸۵ درصد امنیت قضایی کشور را تامین می‌کنند.

وی با بیان اینکه این قشر در حوزه‌های اشتغال و تولید حائز اهمیت هستند، تاکید کرد: عشایر همچنین در حوزه صنایع دستی، حوزه گردشگری و گیاهان دارویی هم بسیار مثمر ثمر هستند.

رئیس سازمان امور عشایر کشور، به قوانین دست و پاگیری که بانک‌ها برای همکاری با عشایر دارند اشاره کرد و گفت: که متاسفانه شاید همکاری لازم در این زمینه نشده و در حوزه بودجه‌ای هم باید برای این قشر همکاری‌ها بهتر شود.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=221159
  • دیدگاه‌ها برای بانک‌ها با عشایر همکاری لازم را ندارند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.