• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
4

بازگشایی کتابخانه عمومی فجر صالح آباد در سوم آذر ماه همزمان با هفته بسیج

  • کد خبر : 170858
  • 28 آبان 1401 - 9:22
بازگشایی کتابخانه عمومی فجر صالح آباد در سوم آذر ماه همزمان با هفته بسیج

به مناسبت گرامیداشت روز کتاب وکتابخوانی و آغازهفته بسیج؛ امام جمعه صالح آباد به همراه رئیس بنیاد شهید و مسئول نهاد کتابخانه‌های شهرستان،بخشدار و مسئولین بخش با خانواده معزز شهید خسرو چناری از شهدای شهرصالح آباد دیدار و دلجویی کردند. به گزارش عصرهمدان؛ امام جمعه صالح‌آباد حجت الاسلام حمید افتخاری در این دیدار ضمن گرامیداشت […]

به مناسبت گرامیداشت روز کتاب وکتابخوانی و آغازهفته بسیج؛ امام جمعه صالح آباد به همراه رئیس بنیاد شهید و مسئول نهاد کتابخانه‌های شهرستان،بخشدار و مسئولین بخش با خانواده معزز شهید خسرو چناری از شهدای شهرصالح آباد دیدار و دلجویی کردند.

به گزارش عصرهمدان؛ امام جمعه صالح‌آباد حجت الاسلام حمید افتخاری در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته کتاب وکتابخوانی و آغاز هفته بسیج گفت: حضور و دیدار با خانواده شهیدان انجام وظیفه و تکلیف  در راستای ارج نهادن به مجاهدت‌ها، رشادت ها و ایثارگری‌ های  بهترین فرزندان این سرزمین، یعنی شهیدان و رزمندگان اسلام است.

حجت الاسلام حمید افتخاری در ادامه تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم به پاس قدردانی از فداکاری های خانواده معظم شهدا و جانفشانی های عزیزانشان، راه امام و شهدا را ادامه دهیم که این خود موجب رشد و بالندگی انقلاب اسلامی  شده و تا زمانی که این روحیه در نزد ملت ایران است دشمن نمی تواند هیچ آسیبی به نظام و انقلاب اسلامی وارد کند.

دراین دیدار معصومه فزونی مسئول نهاد کتابخانه‌های شهرستان ضمن ارج نهادن به مقام شهدای گرانقدرعنوان کرد: به یاری خداوند متعال و با پیگیری و همکاری مسئولین شهر، شورا وشهرداری ان‌شاءالله سوم آذر ماه کتابخانه عمومی فجر صالح آباد بازگشایی خواهدشد.

انتهای پیان/ د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=170858
  • دیدگاه‌ها برای بازگشایی کتابخانه عمومی فجر صالح آباد در سوم آذر ماه همزمان با هفته بسیج بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.