• امروز : شنبه, ۵ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 26 October - 2024
1
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تاکید کرد:

بازدارندگی و پیوستگی مقاومت عامل نابودی صهیونیست‌ها

  • کد خبر : 226338
  • 05 آبان 1403 - 10:40
بازدارندگی و پیوستگی مقاومت عامل نابودی صهیونیست‌ها
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: نظام جمهوری اسلامی از نظر بازدارندگی به اندازه‌ بسیار بالایی رشد کرده و با پیوستگی جبهه مقاومت می‌تواند در هر لحظه هر آنجایی که لازم بداند، دشمنان، علی‌الخصوص آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی را به سزای عمل خود برساند.

سردار مظاهر مجیدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان» در خصوص مسائل اخیر منطقه و شهادت فرمانده‌هان لبنانی، اظهار کرد: دشمن به دنبال این است که بتواند با جبهه مقاومت مقابله کند، بعداز گذشت یک سال از عملیات طوفان‌الاقصی دشمنان تصور می‌کردند که حماس یک گروه کوچکی است که زود از بین می‌رود.

وی افزود: بعد از یکسال که این رژیم وحشی صهیونیستی هر روز به فلسطین حمله می‌کند و بیش از ۴۰ هزار نفر خصوصاً کودکان فلسطینی را به شهادت رسانده، امروز حماس خودنمایی می‌کند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تاکید کرد: دشمنان بخاطر پشتیبانی‌هایی که جبهه مقاومت مثل یمن و لبنان از غزه دفاع می‌کنند، به آنها حمله می‌کنند تا بتوانند پشتیبانی‌های عملیاتی را کم کنند.

سردار مجیدی خاطرنشان کرد: به لطف خدا امروز مشاهده می‌کنیم که جبهه مقاومت با یک قدرت بزرگی در برابر وحشی‌گری‌ها بازدارندگی می‌کند.

وی ادامه داد: عملیات وعده صادق دو به لحاظ نادیده گرفتن قواعد بین‌المللی توسط رژیم صهیونیستی اتفاق افتاد، این رژیم کودک‌کش در کشور ما شهید هنیه که میهمان ما بود را ترور می‌کند و همچنین سید بزرگوار و مجاهد فی‌سبیل‌الله را در لبنان به شهادت می‌رساند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی، یک پاسخ بسیار قوی به دشمنان داده است، عنوان کرد: تصور رژیم صهیونیستی این است که می‌تواند پاسخ این عملیات‌ها را بدهد.

سردار مجیدی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی از نظر بازدارندگی به اندازه‌ بسیار بالایی رشد کرده و با پیوستگی جبهه مقاومت می‌تواند در هر لحظه هر آنجایی که لازم بداند، دشمنان، علی‌الخصوص آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی را به سزای عمل خود برساند.

وی در پایان یادآور شد: امیداوریم که این رژیم نحس هیچ‌وقت خطا نکند، اگر اشتباهی بکنند، خواهند دید که نظام جمهوری اسلامی با قوت و قدرت با آن‌ها مقابله خواهد کرد.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=226338

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
به نظر من !!!

نه + بیست =