• امروز : سه شنبه, ۱۰ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 1 October - 2024
1
مدیر کل اداره کل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان همدان خبر داد:

ایجاد کارگروه برای کاهش اجاره‌بها در همدان

  • کد خبر : 217858
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۲۹
ایجاد کارگروه برای کاهش اجاره‌بها در همدان
مدیر کل اداره کل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان همدان در خصوص میزان اجاره‌بها و سودجویی برخی از صاحبخانه‌ها و مشاورین املاکی گفت: کارگروهی را برای تعیین و بررسی میزان اجاره‌بها در سطح شهر، ایجاد کرده‌ایم که این کارگروه‌ها از بنگاه‌هایی معاملات ملکی سطح شهر بازدید می‌کنند

مجید صالحی امیر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ در خصوص چگونگی پیشرفت ساخت مسکن ملی در همدان، اظهار کرد:اگر مردم آورده خود را به موقع بیاورند، همین امسال خیلی از پروژه‌های مسکن ملی آماده بهره‌برداری خواهند شد.

وی با اشاره به پروژه ۶۹۰ واحدی شهرک بهشتی، ادامه داد: این پروژه پیشرفت ۷۰ درصدی داشته که پیشرفت خوبی دارد. در ضمن فقط کار تاسیساتی و محوطه‌سازی این پروژه مانده است که در حال انجام است.

مدیر کل اداره کل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان همدان در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر میزان و قیمت نهایی آورده مردم، عنوان کرد: میزان این آورده‌ها بستگی به زمان و مکان انجام این پروژه‌ها دارد.

صالحی‌امیر در خصوص میزان اجاره‌بها و سودجویی برخی از صاحبخانه‌ها و مشاورین املاکی گفت: کارگروهی را برای تعیین و بررسی میزان اجاره‌بها در سطح شهر، ایجاد کرده‌ایم که این کارگروه‌ها از بنگاه‌هایی معاملات ملکی سطح شهر بازدید می‌کنند.

وی با بیان اینکه در زمینه بررسی بنگاه‌های املاکی جزو استان‌ها پیشرو در کشور هستیم، ادامه داد: در سال گذشته در سطح استان نزدیک به ۱۰ هزار بازدید، از این بنگاه‌های معاملاتی انجام شده است.

مدیر کل اداره کل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان همدان خاطرنشان کرد: برخی از این بنگاه‌های معاملاتی جرایم متعددی را مرتکب شده‌ بودند که تحت نظر تعزیرات، صنعت معدن و راه و شهرسازی بررسی شده و جلوی سودجویی آنها گرفته شد.

صالحی‌امیر با اشاره به قانون ساماندهی اجاره‌بها، بیان کرد: این قانون اخیراً توسط رئیس‌جمهور شهید اعلام شد که آن را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی در پایان تاکید کرد: برای کاهش اجاره‌بها، خانه‌های خالی هم شناسایی شده‌اند که اگر اجرایی شود دست شورای مسکن استان برای کاهش اجاره‌بها بازخواهد شد.

انتهای پیام/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=217858
  • دیدگاه‌ها برای ایجاد کارگروه برای کاهش اجاره‌بها در همدان بسته هستند

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.