• امروز : چهارشنبه, ۱۸ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 9 October - 2024
2

اوقاف و زمین شهری کبودراهنگ، گره بزرگی که به دستان رئیس جمهور باز شد

  • کد خبر : 181125
  • 18 فروردین 1402 - 17:41
اوقاف و زمین شهری کبودراهنگ، گره بزرگی که به دستان رئیس جمهور باز شد

فرماندار کبودراهنگ با اشاره به اتفاقات برجسته سال گذشته در کبودراهنگ اظهارکرد: سفر ریاست محترم جمهور به کبودراهنگ و نتیجه این سفر مبارک یکی از برجسته ترین خدمات و اقدامات نظام بعد از انقلاب در شهرستان کبودراهنگ بود. به گزارش عصرهمدان؛ مسلم غلامی، فرماندار شهرستان کبودراهنگ در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز […]

فرماندار کبودراهنگ با اشاره به اتفاقات برجسته سال گذشته در کبودراهنگ اظهارکرد: سفر ریاست محترم جمهور به کبودراهنگ و نتیجه این سفر مبارک یکی از برجسته ترین خدمات و اقدامات نظام بعد از انقلاب در شهرستان کبودراهنگ بود.

به گزارش عصرهمدان؛ مسلم غلامی، فرماندار شهرستان کبودراهنگ در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به اتفاقات برجسته سال گذشته در کبودراهنگ اظهارکرد: سفر ریاست محترم جمهور به کبودراهنگ و نتیجه این سفر مبارک یکی از برجسته ترین خدمات و اقدامات نظام بعد از انقلاب در شهرستان کبودراهنگ بود.

وی با اشاره به این اقدامات افزود: دستور شخص آقای رئیس جمهور در جمع مردم در بحث تبدیل به احسن و اوقاف کبودراهنگ و موضوع زمین شهری گره ی سخت و بزرگی بود که به دست ایشان باز شد که ان شاءالله باعث رونق در این شهرستان خواهد شد.

غلامی با اشاره به حل مسئله اوقاف کبودراهنگ توسط ریاست محترم جمهور اضافه کرد: پیگیری های وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی به دستور ریاست محترم جمهور در خصوص تبدیل به احسن زمین های اوقافی شهرستان کبودراهنگ ستودنی و آینده و چشم انداز بسیار روشنی در انتظار شهر و شهرستان کبودراهنگ است.

وی در خصوص دستاورد سوم سفر رئیس جمهور به شهرستان کبودراهنگ گفت: تخصیص ۸۷۸ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی و بیش از ۵۰ پروژه در خصوص حوزه های مختلف که افتتاح سالن اختصاصی کبدی و استخر بانوان از اولین پروژه های بهره برادری شده در سال گذشته بود.

فرماندار کبودراهنگ در خصوص دیگر پروژه های مصوب شده در سفر رئیس جمهور به این شهرستان بیان کرد: در حوزه‌ راه تخصیص اعتبار بسیار خوب در بحث تعریض جاده علیصدر به همدان و ارتقاع جاده خلعت آباد به کبودراهنگ از دستاوردهای سفر رئیس محترم جمهور و پیگیری های مسئولین استانی و نماینده مجلس بوده است.

غلامی در ادامه در خصوص طرح مسکن ملی عنوان کرد: ۶۰۰ نفر متقاضی ساخت مسکن هستند که ۲۳۰ نفر هزینه را واریز کردند و ۲۲۷ واحد مسکن مهر کبودراهنگ بین این نفرات قرعه کشی شده که خود این عزیزان تکمیل بکنند و ۱۳ هکتار زمین به شهر کبودراهنگ در بحث جهش مسکن اضافه خواهد شد و در حوزه روستایی ۲۱۰۰ واحد روستایی ساخته خواهد شد.

وی در انتها خاطر نشان کرد:در حوزه اشتغال سال گذشته ۶۰۰ میلیارد تومان داده شده و بزرگ ترین پروژه ها در حوزه فولاد و توسعه گلخانه ها در دستور کار خواهد بود و شهرک گلخانه ای هم مورد مطالعه قرار گرفته است.

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=181125
  • دیدگاه‌ها برای اوقاف و زمین شهری کبودراهنگ، گره بزرگی که به دستان رئیس جمهور باز شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.