• امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
1
استاد دانشگاه تاکید کرد:

انتقام سخت، مطالبه دانشجویان

  • کد خبر : 224491
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷
انتقام سخت، مطالبه دانشجویان
استاد دانشگاه در همدان گفت: اقدام به ترور سید مقاومت ترور دولتی است به این معنی که در هیچ کجای دنیا مرسوم نیست که یک نفر به صورت رسمی برای زدن رهبر یک مملکت اقدام کند و اعلام کند که این کار را انجام داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان»؛ مهدی قاسمی در تجمع دانشجوی همدردی با مردم لبنان و درخواست برخورد قاطعانه با رژیم صهیونیستی توسط جمهوری اسلامی ایران که مقابل دانشگاه بوعلی سینا همدان برگزار شد، اظهار کرد: در طول ۷۲ سال گذشته بعد از کودتای ۲۸ مرداد تا کنون در تمام تحرکاتی که بر علیه ایران اتفاق افتاده است آمریکا دخالت داشته و حمایت کرده است.

وی با تأکید بر اینکه صهیونیست‌ها اگر از طرف آمریکا حمایت نشوند اینگونه اتفاقات در منطقه رخ نمی‌دهد، گفت: اقدام به ترور سید مقاومت ترور دولتی است به این معنی که در هیچ کجای دنیا مرسوم نیست که یک نفر به صورت رسمی برای زدن رهبر یک مملکت اقدام کند و اعلام کند که این کار را انجام داده است.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه در دنیا تنها کشوری ترور خود را به صورت رسمی اعلام می‌کند نظام منحوس کودک‌کش اسرائیل است، عنوان کرد: جبهه مقاومت در منطقه دست برتر است که سبد حسن نصرالله یکی از جبهه‌ها است‌.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت جمهوری اسلامی رسماً هیچ حمله‌ای را شروع نکرده و تمام دلهره و نگرانی‌های اسرائیل همین است، ابراز کرد: مطالبه‌گری دانشجویی و مردمی مطالبه‌گری انتقام است و اگر بعد از شهادت اسماعیل هنیه جمهوری اسلامی بدون شک و تردید تصمیم بر اقدام انقلابی علیه اسرائیل انجام می‌داد اسرائیل قدم‌های بعدی را برنمی‌داشت.

قاسمی با بیان اینکه امروز دانشجویان و اساتید دانشگاه برای مطالبه‌گری تجمع کرده‌اند و از فرماندهان نظامی تشکر می‌کنند و می‌دانیم هر تدبیری می‌اندیشند به نفع ما است اما تجریه نشان داده هر وقت ما با دشمن به صورت مستحکم برخورد کردیم دشمن عقب‌نشینی کرده و هر وقت مماشات کردیم ضربات سخت خورده‌ایم.

وی با بیان اینکه امیدواریم با تدابیر مقام معظم رهبری و انتقام سخت شاهد انتقام اسماعیل هنیه باشیم، مطرح کرد: نبرد ما با نظام سلطه مربوط به آقای اسماعیل هنیه نیست بلکه ریشه در ۶۲ سال پیش در سخنرانی ۱۵ خرداد سال ۴۲ امام خمینی(ره) دارد.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه انتظار ما پاسخ قاطع، کوبنده و در شأن مردم برای رژیم منحوس کودک‌کش باشد که التیامی بر داغ‌های اتفاق افتاده باشد، خاطرنشان کرد: در طول ۱۲ ماه گذشته به لطف خدا نظام کودک‌کش اسرائیل رو به اضمحلال می‌رود.

انتهای خبر/حا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=224491

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.