• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
1
جانشین سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

امام حسین(ع) با جانفشانی، حقایق بسیاری را جاودانه کرد

  • کد خبر : 222491
  • 04 شهریور 1403 - 16:04
امام حسین(ع) با جانفشانی، حقایق بسیاری را جاودانه کرد
جانشین سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: امام حسین(ع)، با فداکاری و جانفشانی که داشت حقایق بسیاری را جاودانه کرد و اشک را برای مستضعفان جهان، به‌یادگار گذاشت.

سردار ولی بهاریان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ با عرض تسلیت اربعین حسینی، اظهار کرد: مردم جهان ۱۰ روز قبل از اربعین و ۱۰ روز بعداز اربعین، این راهپیمایی عظیم را شکل می‌دهند.

وی اظهار کرد: این امر نشان می‌دهد هر سال گسترده‌تر و پررونق‌تر از سال قبل، اتفاق می‌‌افتد.

جانشین سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خاطرنشان کرد: امام حسین(ع)، قیامی را آغاز کرد که آزادگی را در بین کلیه مسلمانان و شیعیان ایجاد کرده و بعداز چند سال که از این حادثه می‌گذرد، همچنان روز به روز عشق به امام حسین(ع) بیشتر می‌شود.

سردار بهاریان با بیان اینکه در ایامی که کرونا هم بود مردم به هر طریقی که شده در ایام اربعین، در این حرکت عظیم مشارکت کردند، حتی اگر نمی‌شد وارد خاک کربلا شوند در مرزها حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: دشمنان اهل بیت(ع)، درصدد بودند که شیعیان را از برگزاری این حرکت عظیم منع کنند، اما در مقابل در برگزاری این مراسم نه‌تنها کاسته نشد بلکه روز به‌روزه به آن افزوده هم شد.

جانشین سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره بر شگردهای دشمنان، خصوصاً یهودیان برای حذف این راهپیمائی عظیم، بیان کرد: مردم این راهپیمایی باشکوه را در هر شرایطی برگزار کرده و هیچ ترسی از توطئه دشمنان ندارند.

سردار بهاریان تاکید کرد: امام حسین(ع)، با فداکاری و جانفشانی که داشت حقایق بسیاری را جاودانه کرد و اشک را برای مستضعفان جهان، به‌یادگار گذاشت.

وی با بیان این‌که عبرت و اشک بر مصائب حسین(ع)، سلاحی است که در طول تاریخ اسلام را زنده نگه داشته، عنوان کرد: این امر در طول تاریخ، اسباب احیاء مبارزات بسیاری از مجاهدان را برای خونخواهی سیدالشهداء و اقامه شعاعر حسینی فراهم کرده است.

جانشین سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: مراسم شیعه در عاشورا و اجتماع بزرگ اربعین حسینی برای کسانی که قصد تعرض به عواطف و احساسات مردم را داشتند، یک تاکید و هشدار بود.

سردار بهاریان یادآور شد: به لطف خداوند هر ساله بر شکوه این راهپیمایی افزوده شده و ابعاد گوناگون قیام حسین(ع) را در گسترش نهضت‌های آزادی‌خواهانه شیعه، در طول تاریخ نشان می‌دهد.

انتهای خبر/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=222491
  • دیدگاه‌ها برای امام حسین(ع) با جانفشانی، حقایق بسیاری را جاودانه کرد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.