• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد:

افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از ۲۳۶ پروژه برق در همدان

  • کد خبر : 210613
  • 14 بهمن 1402 - 12:27
افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از ۲۳۶ پروژه برق در  همدان
مدیریت هوشمند شبکه برق استان با ۲۵ نقطه در همدان، امروز به ۳۴۹ نقطه رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان به مناسبت ایام دهه فجر در نشست خبری از افتتاح ۲۰۶ پروژه و کلنگ زنی ۳۰ پروژه در این ایام مبارک خبر داد.

علی سهرابی‌بیدار گفت: در ایام دهه فجر امسال ۲۰۶ پروژه با اعتبار ۴ هزار و ۳۸۸ میلیارد ریال و کلنگ‌زنی ۳۰ پروژه با اعتبار ۸۶۰ میلیارد و ۳۷۱ میلیون ریال در در استان همدان صورت خواهد گرفت.

وی افزود: طی دو سال گذشته تاکنون ۴۷ هزار مشترک برق در استان اضافه شده که بیانگر رشد و توسعه‌ در دولت سیزدهم بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: در ۱۰ ماهه اول سال ۳ هزار و ۷۲۹ میلیون کیلووات ساعت انرژی تحویل مشترکین شده است و پیش‌بینی می‌شود این میزان تا پایان سال به بیش از ۴ هزار میلیون کیلووات ساعت برسد.

سهرابی‌بیدار افزود: در حال حاضر طول شبکه فشار ضعیف استان ۸ هزار و ۶۸۲ کیلومتر و فشار متوسط ۱۰ هزار و ۹۴۵ کیلومتر است که در مجموع حدود ۲۰ هزار کیلومتر شبکه داریم که در حال خدمات‌رسانی برق است در حالی که این میزان ابتدای انقلاب ۲ هزار و ۸۰۰ کیلومتر بوده است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر طول شبکه فشار ضعیف استان ۸ هزار و ۶۸۲ کیلومتر و فشار متوسط ۱۰ هزار و ۹۴۵ کیلومتر است که در مجموع حدود ۲۰ هزار کیلومتر شبکه داریم که در حال خدمات‌رسانی برق است در حالی که این میزان ابتدای انقلاب ۲ هزار و ۸۰۰ کیلومتر بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان افزود: در بخش تجهیزات نیز تعداد ترانسفورماتور‌ها در شبکه ۱۸ هزار و ۸۷۲ دستگاه است که این عدد قبل از انقلاب یک هزار و ۱۰ عدد بوده و طی دو سال گذشته در دولت سیزدهم حدود یک هزار و ۴۰۰ دستگاه دیگر اضافه شده است.

سهرابی بیدار با بیان اینکه در بخش روستایی نیز خدمات صورت گرفته است، عنوان داشت: در حال حاضر تعداد یک هزار و ۷۳ روستای استان از نعمت برق برخوردارند و از پروژه‌های قابل افتتاح ما در دهه فجر امسال، تعداد ۱۶ پروژه با اعتبار ۲۹۰ میلیارد و ۷۳ میلیون ریال در حوزه توسعه شبکه‌های فشار ضعیف شهری و روستایی و ۱۳ پروژه با اعتبار ۹۲۳ میلیارد و ۱۶۴ میلیون ریال در حوزه نیرو‌ رسانی است.

وی افزود: در حوزه اصلاح و نصب پست‌های هوایی ۴۵ پروژه با اعتبار ۵۰۰ میلیارد و ۹۵۵ میلیون ریال، در بخش تبدیل شبکه مسی به کابل خودنگهدار ۸ پروژه با اعتبار ۳۵۵ میلیارد و ۹۴۴ میلیون ریال و در راستای بهینه‌سازی روشنایی معابر ۹ پروژه به اعتبار ۱۵۱ میلیارد و ۱۹۴ میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است.

قرائت ۱۰۰ درصدی مشترکین سنگین از راه دور

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: با هوشمندسازی و تهیه ۲۸۰ نقشه UTM میزان مصرف ۱۰۰ درصد مشترکین سنگین را به روش از راه دور قرائت می‌کنیم.

وی افزود: چهار دستگاه ژنراتور اضطراری تهیه شده و در مواقع ضروری برای برق‌رسانی به مشترکین از آنها استفاده می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان در پایان جلسه بار دیگر اپلیکیشن برق من را به خبرنگاران معرفی کرد و عنوان داشت: این برنامه با هدف تسریع خدمات به مشترکین عزیز طراحی شده و خدماتی شامل: پرداخت قبض برق، گزارش قطعی برق توسط مشترکین، خود اظهاری ارقام کنتور و همچنین اطلاع رسانی سازمان در رابطه با خاموشی و قطعی برق به مشترکین را می باشد.

انتهای پیام/ ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=210613
  • دیدگاه‌ها برای افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از ۲۳۶ پروژه برق در همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.