• امروز : دوشنبه, ۹ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 30 September - 2024
4
اتحاد مسئولین در حل مسئله آب بهار؛

اعتماد مردم به مسئولین در بهار حلال مشکل شد

  • کد خبر : 216046
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۲۵
اعتماد مردم به مسئولین در بهار حلال مشکل شد
دیروز بود که خطیب جمعه شهرستان بهار در خطبه‌های نماز جمعه این شهر از مسئولین شهرستانی و استان از تلاش و همکاری مضاعف خود در موضوع برطرف نمودن مسئله آب قدردانی و تشکر نمود.

دیروز بود که خطیب جمعه شهرستان بهار در خطبه‌های نماز جمعه این شهر از مسئولین شهرستانی و استان از تلاش و همکاری مضاعف خود در موضوع برطرف نمودن مسئله آب قدردانی و تشکر نمود.

همچنین وی اعلام کرد که با همت مسئولین، لوله کشی آبی که دو سال پیش در قضیه نذر آب از بهار به همدان انتقال یافته بود، به سمت خطوط انتقال آب شُرب بهار برگردانده می‌شود و آب بهار برای خود بهار استفاده خواهد شد.

مردم بهار از شنیدن این خبر خوشحال شدند و در پیام‌های متعددی از مسئولین و امام جمعه شهرستان بابت پیگیری‌ها و به نتیجه رساندن مطالبات در کمتر از یک هفته تشکر نمودند.

یکی از شهروندان که از شنیدن این خبر خوشحال بود گفت: یکی از معدود دفعاتی است که مطالبات مهم مردمی در مدت زمان کوتاهی به نتیجه می‌رسد، و این موضوع باعث خوشحالی و اطمینان بیشتر مردم به مسئولین شده است.

شهروند دیگری گفت: با دیدن اتحاد بین مردم و مسئولین شهرستان بهار و اتحاد و هم افزایی بین مسئولین شهرستانی و استانی بسیار خوشحال شدم و امیدوارم مسئولین در رفع دیگر مشکلات مردم نیز این‌گونه با هم متحد و همدل شوند تا مشکلات مردم برطرف شود.

یکی از شهروندان گفت: من در نماز جمعه شرکت نمی‌کردم اما پس از اینکه در هفته‌های قبل مشاهده کردم که نماز جمعه برای پیگیری مطالبات مردم مسمم شده است مشتاق شدم در نماز جمعه حاضر شوم و با دیدن مسئولین در نماز جمعه احساس نزدیکی و دوستی با آن‌ها می‌کنم و می‌توانم به‌راحتی مستقیماً با مسئول صحبت کنم.

قطعاً معضل به‌وجود آمده در حوزه آب و مطالبات مردمی و نتیجه دادن آن در کمتر از یک هفته با اقدام قاطع و سریع مسئولین یک تهدید را تبدیل به فرصت همدلی و هم افزایی و دوستی بین مردم و مسئولین نمود.

اتفاقی که در بهار برای رفع مشکل مردم رخ داد نمونه‌ای کامل و جامع برای مسئولین کشور می‌تواند باشد.

مسئولین دغدغه واقعی خود که آرامش و آسایش مردم است را هدفی قرار می‌دهند تا در کنار هم و با شفافیت و محرم دانستن مردم در مشکلات برای برطرف نمودن آن تلاش نمایند.

لازم به ذکر است مسئله آب و آب‌خیزداری برای سال‌های آتی در شهرستان نیاز به انجام کارهای زیرساختی و بنیادین دارد، که مسئولین نباید از این امر غافل شوند.

با اجرای آب‌خیزداری صحیح مانند مدیریت برداشت از منابع زیرزمینی آب و هدایت آب‌های سطحی به منابع زیرزمینی می‌توان تا چندین سال نگرانی از تنش آبی و خشکسالی در شهرستان بهار نداشت.

اتفاقی که در بهار رخ داد نمادی از مردم سالاری در نظام جمهوری اسلامی در یک شهرستانِ استان همدان است که در جمهوری اسلامی مثال‌های فراوانی را می‌توان از این اتحاد و همدلی زد.

و لازم است از مردمی که در کمال متانت و بردباری مطالبه گری نمودند نیز تشکر کرد.
پایان خبر/ع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=216046
  • دیدگاه‌ها برای اعتماد مردم به مسئولین در بهار حلال مشکل شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.