• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
3
کارشناس مسائل بین‌الملل خبرداد:

اعتراض جهانی به حضور رژیم صهیونیستی در المپیک

  • کد خبر : 221071
  • 09 مرداد 1403 - 12:21
اعتراض جهانی به حضور رژیم صهیونیستی در المپیک
کارشناس مسائل بین‌الملل با بیان اینکه بعداز ورود نمایندگان رژیم ظالم صهیونیستی به المپیک، مجامع جهانی اعتراضات زیادی داشتند، گفت: با وجود اینکه دولت فرانسه همراه داشتن پرچم فلسطین را نیز ممنوع کرد، اما هزاران ورزشکار شریف از جمله ورزشکاران کشورمان این پرچم را حمل و حمایت خود از مردم فلسطین را اعلام کردند.

محمدصادق کوشکی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» ۲۹۸ روز از تجاوزات رژیم غاصب صهیونسیتی علیه مردم بی‌گناه غزه سوی می‌شود، گفت: مهمترین رخداد در هفته گذشته، تلاش رژیم کودک‌کش صهیونیستی برای کشیدن جنگ به لبنان بود.

وی با اشاره به اینکه یک موشک از سامانه دفاعی رژیم صهیونیستی در روستایی که مربوط به سوریه است و رژیم غاصب صهیونیستی آن را اشغال کرده است سقوط کرد، افزود: در این روستا هیچ فرد اسرائیل نیست و ساکنان آن مردم عرب سوریه هستند، موشک در زمین فوتبال سقوط و حدود ۱۰ نفر جان خود را از دست دادند، رژیم کودک‌کش صهیونیستی در تلاش است مقصر این موضوع را حزب‌الله جلوه دهد و به بهانه آن عملیات سنگینی علیه او کند.

کارشناس مسائل بین‌الملل ادامه داد: این اتفاق بیشتر عملیات روانی بود و دوسه روز از وعده حمله رژیم صهیونیستی می‌گذرد، حزب‌الله همان ابتدا قاطعانه گفت ما هیچگاه به شهروندان هیچ کجا حمله نکردیم و اگر رژیم صهیونیستی به این بهانه به ما حمله کند پاسخ متقابل می‌دهیم.

کوشکی با بیان نکته مهم اتحاد بین مقاومت اسلامی لبنان و مقاومت اسلامی فلسطین است، تصریح کرد: وقتی فلسطین شنید که رژیم صهیونیستی گفته است تانک هارا از غزه به شمال منطقه می‌برد تا علیه مردم لبنان استفاده کند، فلسطینی‌ها پیام تصویری ساختند و تأکید کردند تانک‌های دشمنان را آسیب می‌زنند تا نتوانند به شمال منتقل شوند.

وی با بیان اشاره به اینکه حزب‌الله هم در پاسخ این سخنان فلسطینی‌ها اعلام کرد تا جایی که بتواند به رژیم غاصب صهیونیستی آسیب می‌زند تا ضرر کمتری به مردم غزه برساند، گفت: این همدلی بسیار اهمیت دارد و مورد توجه است.

کارشناس مسائل بین‌الملل با تأکید بر اینکه علی رغم وحشی‌گری رژیم صهیونیستی، شاهد درگیری شدید بین صهیونیست‌ها و نظامیان آن‌ها بودیم، عنوان کرد: تعدادی از نظامیان صهیونیستی به دلیل شکنجه جنسی به زنان فلسطینی و اعتراضات جامعه بین‌المللی بازداشت شدند و قرار است محاکمه شوند.

کوشکی ادامه داد: با اعلام این خبر، هزاران صهیونیستی با نگهبانان آن افرادی که قرار است محاکمه شوند درگیر شدند و حالا کار به جایی رسیده که اگر یک نظامی اسرائیلی، یک زن فلسطینی را شکنجه جنسی داده نباید محاکمه بشه و این نشان می‌دهد که غیر نظامیان رژیم غاصب صهیونیستی هم شریک جنایات نظامیانشان هستند.

وی با تاکید براینکه مردم اسرائیل در گرگ صفتی و جنایت دست کمی از نظامیان ندارند، افزود: امروز میزان تحرک رژیم خونخوار صهیونیستی کم‌تر شده چون دیگر جنایتی نمانده که انجام نداده باشد.

کارشناس مسائل بین‌الملل با اشاره به انعکاس جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در خبرهایی که مربوط به المپیک پاریس است، عنوان کرد: بعداز ورود نمایندگان رژیم ظالم صهیونیستی به المپیک، مجامع جهانی اعتراضات زیادی داشتند که چرا حضور نمایندگان آن‌ها را در المپیک قبول کردند و این اعتراضات با انتشار هزاران اثر هنری همراه بود.

کوشکی در پایان با بیان اینکه دولت فرانسه همراه داشتن پرچم فلسطین را نیز ممنوع کرد، گفت: با این وجود، هزاران ورزشکار شریف از جمله ورزشکاران کشورمان این پرچم را حمل و حمایت خود از مردم فلسطین را اعلام کردند.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=221071
  • دیدگاه‌ها برای اعتراض جهانی به حضور رژیم صهیونیستی در المپیک بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.