• امروز : چهارشنبه, ۲۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 16 October - 2024
0
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

از پشتیبانی افسران جنگ نرم غافل نشویم

  • کد خبر : 225666
  • 25 مهر 1403 - 13:45
از پشتیبانی افسران جنگ نرم غافل نشویم
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با خطاب قرار دادن مسئولین گفت: هنرمندان عرصه فرهنگ به‌ مثابه افسران جنگ نرم‌اند، از پشتیبانی و حمایت از این هنرمندان غافل نشویم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان»؛ حجت‌الاسلام الیاس نجاری صبح امروز در اولین جشنواره استانی فردخت، اظهار کرد: امروز زمانی‌است که جبهه حق در ابعاد مختلف چه در جنگ سخت، چه در جنگ اقتصادی، چه در جنگ فرهنگی و چه در سایر ابعاد نبرد، در مقابل جبهه باطل ایستاده است.

وی افزود: امروز مجاهدان و مبارزان جنگ فرهنگی دور هم جمع شده‌اند، جبهه حق در ابعاد مختلف این جبهه و این نبرد پیروز است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه امروز الحمدلله ایران اسلامی در مبارزه با استکبار، در مبارزه با شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی سربلند است، عنوان کرد: یقیناً با حضور شما فرهنگیان و هنرمندان عزیز، در عرصه فرهنگی پیروز خواهیم شد و این امر نیاز به تامین، تعلم، آموزش و همچنین برگزاری جشنواره‌هایی از این دست دارد.

نجاری ادامه داد: نوع لباس پوشیدن از جمله عرصه‌هایی است که دشمن توانسته با استفاده از آن تغییراتی در عرصه فرهنگی ما ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه دشمن با استفاده از رسانه‌ها،شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی می‌خواهد آنچه مورد هدف اوست در عرصه لباس در قالب تهاجم فرهنگی انجام دهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان خاطرنشان کرد: در حالیکه ظرفیت‌های دینی، فرهنگی و ملی ما از چنان ابعاد متنوع و اصیلی برخوردار است که می‌توانید در این عرصه با دشمن مبارزه کنید.

نجاری همچنین بیان کرد: فکر نکنید که لباس یه امر پیش‌پا افتاده و در اولویت چندم است، بلکه اتفاقاً اهمیت دادن به این امر از اولویت‌های اول دشمن است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن نمی‌خواهد فرهنگ ایرانی-اسلامی بر جامعه ما مستقر باشد، افزود: دشمن می‌خواهد عفت و این لباس را که یک امر فطریست از دست ما بگیرد، شما طراحان و هنرمندان عزیز می‌توانید با استفاده از فرهنگ و الگوی ایرانی-اسلامی در عرصه فرهنگ، در این نبرد بر دشمن غلبه کنید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تاکید بر اینکه باید هنرمندان عرصه پوشاک به‌مثابه افسران جنگ نرم، در عرصه فرهنگ و با رسانه‌های دشمن به مبارزه بپردازند، ابراز کرد: اگر کسی در این عرصه و با این نگاه به میدان وارد شود و بتواند با طراحی لباس ایرانی-اسلامی با دشمن مبارزه کند یقیناً مجاهد فی سبیل‌الله است.

نجاری با تاکید بر ایجاد نمایشگاه دائمی برای عرصه تولیدات این هنرمندان در استان، یادآور شد: با نمایشگاه دو هفته‌ای مشکل این هنرمندان حل نخواهد شد، الزامات موفقیت چنین جشنواره‌هایی، ایجاد بازار مناسب برای عرضه این تولیدات فاخر است.

وی در پایان با خطاب قرار دادن مسئولین گفت: از پشتیبانی و حمایت از این هنرمندان غافل نشویم، اگر از هنرمندان این عرصه حمایت نکنیم، شاید این جشنواره‌ها در سالهای آینده اثرات منفی داشته و موجبات دلسردی هنرمندان شویم.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=225666

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.