• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
1
یادداشت؛

مقاومت تا آزادی قدس

  • کد خبر : 225044
  • 16 مهر 1403 - 11:00
مقاومت تا آزادی قدس
وعده صادق قوای قدرتمند نظامی جمهوری اسلامی ایران است که قطعاً مرحله به مرحله اجراء خواهد شد و مانند غزوه خیبر که مسلمانان، هفت قلعه مستحکم و افسانه‌ای یهودیان جزیره‌العرب را فتح کردند، رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیستی را محو خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان»؛ خیبر خیبر یا صهیون، تنها یک شعار نیست وعده صادق قوای قدرتمند نظامی جمهوری اسلامی ایران است که قطعاً مرحله به مرحله اجراء خواهد شد و مانند غزوه خیبر که مسلمانان، هفت قلعه مستحکم و افسانه‌ای یهودیان جزیره‌العرب را فتح کردند، رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیستی را محو خواهد کرد.

به گفته راویان تاریخ، این سلسله استحکامات نظامی برای جلوگیری از فتح عرض‌موعود یعنی بیت‌المقدس در مسیر حرکت قوای نظامی پیامبر اسلام صلوات الله علیه بوده و برطبق اخبار و آموزه‌هایی که حضرت موسی کلیم‌الله که سینه به سینه به آنها منتقل شده، ساخته شده بود.

قومی که مطرود خدا و پیامبرش یعنی حضرت موسی علیه‌السلام بودند و فقط از این آموزه‌ها برای ایجاد دسیسه‌ و مبارزه با پیامبران الهی استفاده می‌کردند و پیامبر عزیز و مظلوم اسلام هم از بدو تولد تا لحظه رحلتشان آماج این دسیسه‌ها و خباثت‌های یهودیان بوده‌اند.

اما گویا تاریخ مو به مو در حال تکرارست و مردم ایران که حالا کشورشان به ام‌القراء آزدای‌خوان نه تنها مسلمان، بلکه همه جهان تبدیل شده است، قرارست یکبار دیگر فتح خیبر را که شاید یکی از چند روز شیرین صدر اسلام تاکنون است را تکرار کنند، وعدصادق ۱ و ۲ ابتر و بریده نیستند بلکه مانند صدیقه طاهره سلام‌الله علیه « کوثر » بوده و جاری، ادامه‌دار و پربرکت هستند.

قطعاً این عملیات‌ها در آینده نه چندان دور به عملیات‌های ساده و پیش‌پا افتاده تبدیل خواهند شد، نه به این معنا که وعده صادق ۱ و ۲ کم‌نظیر و قدرتمند نبوده‌اند و نتوانسته‌اند اهداف خود را محقق کنند، بلکه قدرت ایران هر روز بیشتر از دیروز نمایان خواهد شد.

مقایسه کنید عملیات اول را با دومی دوبرابر تعداد موشک، استفاده از فناوری‌های جدید‌تر، قدرت تخریب بیشتر، عبور و اصابت تعداد بیشتری موشک از پدافند چند لایه رژیم غاصب که قطعاً و یقیناً این تازه آغاز ماجرای فتوحات جان‌برکفان اسلام است.

در صورت انجام کوچکترین اشتباه از سمت رژیم کودک‌کش، عملیات‌های بعدی طوری خواهد بود که این رژیم در بدترین خواب‌ها و رویاهای خود آن را ندیده باشند.

البته این قدرت بازدارنده را ما مدیون شهید عزیزمان حسن آقا تهرانی مقدم رحمت‌الله و یاران مخلص و تلاشگر او هستیم، یارانی که مظلومانه در برابر بی‌مهری‌های سیاسیونی که می‌گفتند «دنیای فردا دنیای گفتمان‌هاست نه موشک‌ها» ایستادند و برای ایران قدرت نه منطقه‌ای بلکه جهانی را خلق کردند.

قدرتی که حالا دیگر جمهوری اسلامی را در لبه فناوری قرار داده، حالا ما یک ابرقدرت فرامنطقه‌ای هستیم، چرا گفتم خلق چونکه ما تا قبل از آن در دوره رژیم خود فروخته پهلوی فقط مصرف کننده تجهیزات نظامی ابرقدرت‌ها بودیم و وابسته آنها، اما حالا تعداد بیشتری از این کشور‌ها که روسیه، یکی از آنهاست در صف دائمی خرید تجهیزات نظامی ما هستند که نمونه‌ای همتراز در دنیا ندارند.

مؤلفه دیگر یعنی « ثارالله » خون انقلابی و در حال جوشش خدای تعالی، یعنی خون سیدالشهداء علیه‌السلام، یعنی خون حاج قاسم ، خون اسماعیل هنیه ، یعنی خون شهید عزیز و قهرمانمان مرد میدان نبرد و دیپلماسی سید مقاومت سید حسن نصرالله که اسباب گشایش و پیروزی را برای جبهه مقاومت فراهم می‌آورند.

جمهوری مقتدر و مظلوم اسلامی ایرانی آینده بسیار روشنی دارد این مطلب را به یادگار می‌گذارم تا در آینده‌ای نه چندان دور دوباره به این مطلب مراجعه کنید و آن روز هنگامه ظهور موعود موجود، مهدی صاحب‌الزمان ارواحنا فدا خواهیم بود و ما مردم ایران مفتخریم که از زمینه‌سازان اصلی، این فرج جهانی هستیم.

طاهره ساعتی معصومی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=225044

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.