• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند خبر داد:

اجرای موسیقی شب‌های هگمتانه در نهاوند

  • کد خبر : 209822
  • 01 بهمن 1402 - 10:29
اجرای موسیقی شب‌های هگمتانه در نهاوند
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: شب‌های موسیقی هگمتانه از سی دی تا پنج بهمن در استان همدان آغاز بکار خواهد کرد و در نهاوند نیز این برنامه اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»، مراد معصومی در گفتگو با خبرنگاران گفت: در ماه بهمن برنامه‌های فرهنگی و هنری خوبی در سطح شهرستان اجرایی می‌شود که امیدواریم موردنظر مردم قرار بگیرد.

وی اظهار داشت: در همین راستا جشنواره شب‌های موسیقی هگمتانه در همدان آغاز در پنج روز برگزار می‌شود.

معصومی افزود: این برنامه شاد به مدت سه شب در شهرستان‌ها و دو شب هم در مرکز استان برگزار خواهد شد تا شورونشاط را به استان هدیه کند.

وی بابیان اینکه کنسرت هفته پیش با حضور کیوان ساکت در نهاوند با استقبال قابل‌توجه مردم مواجه شد و امیدواریم این جشنواره نیز با حضور مردم همراه شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: این جشنواره در نهاوند هم یکم بهمن ساعت ۲۰ در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) به‌صورت رایگان پذیرای علاقه‌مندان است.

معصومی اظهار داشت: در نهاوند این جشنواره با حضور دو گروه کوبان شمس با مدیریت مهدی حبیب وند و گروه شباهنگ با مدیریت مهدی رشیدی برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: گروه‌های موسیقی حاضر در این جشنواره دارای رتبه‌های ملی هستند و آئین اختتامیه این جشنواره هم پنج‌شنبه در مرکز استان برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند همچنین از حضور گروه استاد فرج علیپور نوازنده سرشناس استان لرستان در روز ۱۳ بهمن در نهاوند و اجرای دو سانس برنامه خبر داد.

معصومی گفت: گروه موسیقی این نوازنده مشهور به مناسبت دهه فجر در نهاوند برنامه اجرا می‌کند و قطعاً این برنامه مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به برنامه‌های این اداره در دهه فجر هم افزود: نمایشگاه پوستر، نقد فیلم کوتاه توسط انجمن سینمای جوان، نشست بصیرتی، رونمایی از کتاب، مسابقات کتاب‌خوانی، اکران فیلم برای کودکان نوجوانان در این ایام پیش‌بینی‌شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند در پایان گفت: در ایام دهه فجر دو گروه جُنگ نمایشی شهرستان شامل گروه نمایشی فروغ از هفتم تا سیزدهم و گروه نمایشی میعادگاه هنر از چهاردهم تا بیست و یکم بهمن به اجرای برنامه می‌پردازند.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=209822
  • دیدگاه‌ها برای اجرای موسیقی شب‌های هگمتانه در نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.