• امروز : سه شنبه, ۱۰ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 1 October - 2024
2
نماینده مردم نهاوند در مجلس:

اجازه واگذاری و فروش کارخانه دولومیت را نمی‌دهیم

  • کد خبر : 217987
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷
اجازه واگذاری و فروش کارخانه دولومیت را نمی‌دهیم
نماینده نهاوند در مجلس گفت: به جدیت پیگیر حل مشکل کارخانه دولومیت نهاوند هستیم و به هیچ عنوان اجازه تعطیلی یا فروش این واحد را نمی‌دهیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «عصر همدان»، علیرضا نثاری در خصوص مشکلات و تعطیلی کارخانه دولومیت نهاوند گفت: با توجه به این موضوع که ماهیت تعطیلی کارخانه‌هایی که فعال بودند قابل‌پذیرش نیست، متأسفانه کارخانه دولومیت نهاوند که زیرمجموعه شرکت فرآورده‌های نسوز کشور است از آبان سال گذشته طبق صحبت‌هایی که خودشان اعلام کردند پیگیر واگذاری و به دنبال فروش این مجموعه بودند و تلفنی و حضوری هم به من این موضوع را اعلام کردند و بنده شدیداً مخالف این کار هستم و اعلام هم کردم.

وی ادامه داد: به‌هیچ‌عنوان این قضیه را قبول نکردم و بر ادامه فعالیت این واحد تأکیدداریم چون افرادی در این واحد مشغول هستند و به دفتر من هم مراجعه کردند و با آن‌ها صحبت کردیم.

نثاری افزود: به‌هیچ‌عنوان منافع شهرستان به‌خصوص موضوع اشتغال را معاوضه نمی‌کنیم و حتماً با جدیت تمام پیگیری می‌کنیم و جلوی این بی‌برنامگی را می‌گیریم.

وی به نکته مهمی در این خصوص اشاره کرد و اظهار داشت: قائم‌مقام شرکت نسوز کشور آقای ایران پور به من گفت این واحد با ۲۰ میلیارد تومان جمع می‌شده ولی ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است که جای تعجب است.

نماینده نهاوند در مجلس گفت: من به وی گفتم این صحبت‌های شما خیلی زیبنده بحث فنی و این کارخانه نیست ولی آقای ایران پور گفت کارخانه مشابه داشتیم که با ۲۰ میلیارد جمع شده که باید بررسی شود که با این هزینه چطور بوده است.

وی ادامه داد: این کارخانه نقص داشته و اورهال هم نشده و شرایط راه‌اندازی نداشته و ۲۰۰ میلیارد هم هزینه شده که جای بررسی و بحث دارد.

نثاری بیان کرد: مدیران کارخانه گفتند که ضرر کرده‌ایم و قصد فروش داریم که ازنظر قانونی و تعهداتی که این کارخانه دارد این موضوع امکان‌پذیر نیست و با جدیت پیگیری می‌کنیم که اتفاق نیفتد.

وی اظهار داشت: با آقای شانیان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان تلفنی صحبت کردیم و حتی قرار شد اگر از مسیر قانونی استفاده نکردند طبق مستندات واگذاری پیگیری‌های لازم صورت بگیرد.

نثاری در پایان گفت: حاضریم حرف این دوستان صاحب کارخانه را بشنویم و با فرماندار و مسئولان استانی حرف و خواسته‌های آن‌ها را می‌شنویم و اگر نیاز به پیگیری داشت حتماً انجام می‌دهیم ولی به نظر موضوعات دیگری هم هست که در آینده جزئیات بیشتری را اعلام خواهم کرد.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=217987
  • دیدگاه‌ها برای اجازه واگذاری و فروش کارخانه دولومیت را نمی‌دهیم بسته هستند

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.