• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3
معاون اتوبوسرانی شهرداری همدان خبر داد:

اتصال همه اتوبوس‌های همدان به سامانه موقعیت مکانی

  • کد خبر : 216302
  • 25 اردیبهشت 1403 - 12:19
اتصال همه اتوبوس‌های همدان به سامانه موقعیت مکانی
معاون اتوبوسرانی شهرداری همدان با اشاره به اینکه با اتصال همه اتوبوس‌ها به سامانه موقعیت مکانی اتوبوس‌ها تحول خوبی را شاهد خواهیم بود، گفت: تاکنون ۵۰ اتوبوس به این سامانه متصل شدند و در هفته جاری نیز تمامی ناوگان متصل به این سیستم می‌شوند.

رضا سراجق در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری و تحلیلی «عصر همدان» با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲۰ دستگاه اتوبوس در سطح شهر فعال است، گفت: تعداد ۸۴ اتوبوس مربوط به بخش سازمانی و تعداد ۳۶ اتوبوس مربوط به بخش خصوصی است.

وی با اشاره به اینکه اتوبوس‌ها در ۳۸ خط به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند، افزود: تعداد ناوگان در دو بخش قابل بررسی و مقایسه است، اول اینکه نسبت به جمعیت مقایسه می‌شود و دوم اینکه بر اساس مطالعه‌هایی که براساس تقاضا شده بررسی می‌شود.

معاون اتوبوسرانی همدان ادامه داد: براساس طرح جامع حمل و نقل ترافیک شهر همدان در افقی که برای سال ۱۴۱۳ داریم باید ۲۵۶ اتوبوس در همدان باشد و ما با این افق فاصله داریم.

سراجق با بیان اینکه کمبود ناوگان مربوط به کل کشور است، گفت: در مجموعه وزارت کشور تلاش شده تا تأمین اتوبوس با توجه به شرایط اقتصادی و تحریم‌ها انجام شود.

وی با بیان اینکه در حوزه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی طی سال قبل اتفاقات خوبی رخ داد، افزود: در تلاش هستیم تا در سال جاری نیز اتفاقات خوبی بیافتد.

معاون اتوبوسرانی همدان خاطرنشان کرد: مجموعه معاونت اتوبوسرانی با پیمانکاری قرارداد دارد که به صورت ۲۴ ساعته‌ در حال خدمات‌دهی و نظافت اتوبوس‌ها است.

سراجق با بیان اینکه بخشی از نارضایتی مردم به فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی باز می‌گردد، تصریح کرد: سال قبل با مصوبه شورای شهر برای بازسازی هر دستگاه در بخش خصوصی ۵۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شد و به زودی اقدامات خوبی در وضعیت ظاهری و خصوصا سرمایش و گرمایش اتوبوس‌ها انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با اتصال همه اتوبوس‌ها به سامانه موقعیت مکانی اتوبوس‌ها تحول خوبی را شاهد خواهیم بود، گفت: تاکنون ۵۰ اتوبوس به این سامانه متصل شدند و در هفته جاری نیز تمامی ناوگان متصل به این سیستم می‌شوند.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=216302
  • دیدگاه‌ها برای اتصال همه اتوبوس‌های همدان به سامانه موقعیت مکانی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.