• امروز : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
2
رئیس شورای شهر همدان تأکید کرد:

آمادگی شورای شهر برای تصویب تغییر نام‌ کوی پرواز

  • کد خبر : 219983
  • 20 تیر 1403 - 11:17
آمادگی شورای شهر برای تصویب تغییر نام‌ کوی پرواز
رئیس شورای شهر همدان با بیان اینکه پیشنهاد تغییر نام کوی پرواز به نام شهید آیت‌الله رئیسی از سوی شورای شهر مطرح شده است، گفت: روند اداری این اقدام این‌گونه است که این پیشنهاد باید از سوی استانداری و بنیاد شهید مطرح و به شورای شهر ابلاغ و سپس در شورای شهر مصوب شود.

محمود مسگریان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان» با بیان اینکه آنچه تاکنون در مورد شهید جمهور در همدان انجام شده نامگذاری بلوار قدر شمالی و جنوبی به نام شهید آیت‌الله رئیسی است، گفت: این بلوار در منطقه کم برخوردار است و به دلیل توجهی که این شهید بزرگوار به مناطق محروم داشتند این تصمیم گرفته شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تغییر نام کوی پرواز به نام شهید آیت‌الله رئیسی مصوب شده است یا خیر، افزود: در حال حاضر این پیشنهاد از سوی شورای شهر مطرح شده است چرا که شهید جمهور با طرح نهضت ملی مسکن، نیت خیر برای ساخت مسکن داشتند.

رئیس شورای شهر همدان با تأکید بر اینکه این پیشنهاد باید از سوی استانداری و بنیاد شهید مطرح و به شورای شهر ابلاغ شود، گفت: البته این روند اداری کار بوده و شورای شهر با این اقدام موافق است اما این هماهنگی‌ برای به تصویب رسیدن پیشنهاد لازم است.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=219983
  • دیدگاه‌ها برای آمادگی شورای شهر برای تصویب تغییر نام‌ کوی پرواز بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.