• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
1
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش همدان خبر داد

رقابت ورزشی ۱۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر کشور در همدان

  • کد خبر : 962
  • 21 مرداد 1397 - 9:51
رقابت ورزشی ۱۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر کشور در همدان

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان گفت: یک‌هزار و ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر دوره ابتدایی کشور در هشت سالن ورزشی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

عبدالله جعفری با بیان اینکه از روز پنج‌شنبه پذیرش یک‌هزار و ۵۱۷ نفر شامل دانش‌آموزان، سرپرستان و عوامل اجرایی آغاز شده است، اظهار کرد: بیست و نهمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر کشور در مقطع ابتدایی در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه مسابقات دانش‌آموزان دختر در بخش متوسطه اول از ۹ تا ۱۴ مردادماه برگزار شد، افزود: در دوره ابتدایی، دانش‌آموزان از تاریخ ۱۸ تا ۲۳ مردادما با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه مسابقات ویژه دانش‌آموزان ابتدایی جنبه  قهرمانی ندارد، عنوان کرد: شرکت‌کنندگان در یک رقابت دوستانه و صمیمی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی با بیان اینکه رقابت‌های ورزشی به مدت پنج روز به طول خواهد انجامید، بیان کرد: رقابت‌های ورزشی دانش‌آموزان در هشت سالن ورزشی در چهار رشته توپی برگزار می‌شود.

جعفری گفت: در رقابت‌های ورزشی دانش‌آموزان دختر دوره ابتدایی سراسر کشور به دلیل عدم ایجاد فضای استرس‌‌زا فدراسیون ورزشی یادبودی در قالب مدال به دانش‌آموزان اهدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه روز ۲۲ مرداد در چهار سالن ورزشی در رشته‌های هندبال، فوتسال، والیبال و بسکتبال تمامی دانش‌آموزان یادبود خود را دریافت می‌کنند، خاطرنشان کرد: تیم استعدادشناسی دانش‌آموزان نخبگان ورزشی را شناسایی می‌کنند و هدایت استعدادهای برتر در زمینه‌های ورزشی را برعهده می‌گیرند.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=962
  • دیدگاه‌ها برای رقابت ورزشی ۱۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر کشور در همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.