• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
4

ماجرای اعتراض یک نمازگزار در نماز جمعه همدان

  • کد خبر : 952
  • 20 مرداد 1397 - 13:00
ماجرای اعتراض یک نمازگزار در نماز جمعه همدان

روز گذشته در نمازجمعه همدان یکی از نمازگزاران فریاد اعتراض برآورد که چرا همه تقصیرات کشور را گردن مردم می‌اندازید نه دولت؟!

به گزارش عصر همدان، آنچه مردم و مخاطبین در اخبار رسانه‌ها می‌خوانند، معمولاً مطالب رسمی و شسته و رفته است، گاهی هم به صورت مختصر حواشی برخی جلسات منتشر می‌شود، اما گاه به دلیل برخی ملاحظات مباحث و اتفاقاتی منعکس نمی‌شود، اما به دلیل نقل‌های چهره به چهره حاضرین کم کم اصل موضوع دچار تغییرات و گاه انحرافاتی می‌شود و یا کم کم عکس آنچه اتفاق افتاده، پخش می‌شود. یکی از همین موارد ماجرای اعتراض روزگذشته یک نمازگزار در صف کثیر نمازگزاران نماز جمعه همدان به خطیب جمعه در حسینیه امام همدان بود.
در ابتدای خطبه دوم نماز جمعه همدان، یکی از نمازگزاران ایستاد و به سخنان آیت‌الله محمدی اعتراض کرد. مضمون سخنان معترض این بود که چرا در سخنانتان همه مشکلات اقتصادی و معیشتی را تقصیر مردم می‌اندازید نه دولت، کمی هم از وظایف دولت بگویید. (به دلیل جلوگیری از هرگونه پیش‌داوری و یا جهت‌گیری مطالب عیناً منتشر می‌شود)
ابتدای امر امام جمعه محترم گفت: «چشم، چشم، بشین بابا ما که دولت را محکوم کردیم خواب بودی شما، ما خودمان از دولت بدتر عمل می‌کنیم، من که گفتم دولت مقصر هست، نگفتم دولت پاک است، اما خودمان هم از پشت به خودمان خنجر می‌زنیم، عیب خودمان را نمی‌بینیم، احتکار و گرانفروشی که دست دولت نیست. من هیچ وقت دولت را تایید نکردم، الان هم برایشان گفتم، ولی بسیاری از بلاها نتیجه گناهان ماست، چرا یک سوزن به خودمان نمی‌زنیم.»
در ادامه پافشاری و اعتراض آن فرد، امام جمعه همدان گفت:
«بشین بابا حرف نزن، پاشو برو بیرون، مسخره کردی، فکر می‌کنی تخم دو زرده کردی، اینجا جای حرف زدن نیست، پاشو برو بیرون، تمام اینها را خودمان درست کردیم، هی دولت دولت دولت، دولت حریف ما نمی‌شود، مشکلات دولت این است که حریف ما نمی‌شود، رهبری هم حریف ما نمی‌شود، منتهی خودمان را کنار گذاشتیم به دیگری چسبیدیم، نیست.»
مخاطبان محترم، فایل صوتی سخنان امام جمعه محترم موجود است، در صورت نیاز بازنشر می‌شود.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=952
  • دیدگاه‌ها برای ماجرای اعتراض یک نمازگزار در نماز جمعه همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.