• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1
23 تا 26 مردادماه

پانزدهمین نمایشگاه کشاورزی ماشین‌آلات در همدان برگزار می‌شود

  • کد خبر : 917
  • 19 مرداد 1397 - 22:10
پانزدهمین نمایشگاه کشاورزی ماشین‌آلات در همدان برگزار می‌شود

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی ماشین‌آلات در همدان ۲۳ تا ۲۶ مردادماه برگزار می‌شود.

به گزارش عصر همدان، پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی ماشین‌آلات، نهاده‌ها، سیستم‌های آبیاری و کشت‌های گلخانه‌ای و سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مرغداری، دامپروری و شیلات در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه از ۲۳ مرداد کار خود را آغاز کرده و تا بیست و ششم این ماه با حضور ۸۷ شرکت‌کننده از استان‌های تهران، گلستان، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، کرمانشاه، یزد، خوزستان، مازندران، قم، قزوین، البرز و برخی کشورهای خارجی از جمله ایتالیا، ترکیه و چین در فضایی بالغ بر ۵ هزار متر مربع و در سالن‌های ابن سینا، الوند، هگمتانه و فضای باز شرکت میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

گفتنی است توجه و تاکید برگزارکنندگان و مشارکت‌کنندگان این نمایشگاه بر کشت حداکثری با توجه به مصالح و ضرورت‌های زیست‌محیطی و با استفاده از ماشین‌آلات و ابزار با کیفیت و پر دوام است.

علاوه بر بی‌نیازی از واردات محصولات کشاورزی و دامپروری و شیلات به خودکفایی در تولید ماشین‌آلات و ابزار و رسیدن به این مقصود از اهداف شرکت‌کنندگان است.

دعوت از واحدهای خارجی که هر ساله استقبال خوبی از نمایشگاه می‌کنند نشانگر این است که صنعت کشاورزی، دامپروری و شیلات در کشور رشد و توسعه یافته و نمایشگاه بین‌المللی همدان نیز به جایگاهی شایسته و قابل اعتنا در سطح بین‌المللی دست یافته است.

این نمایشگاه باعث ایجاد فضایی رقابتی در میان مشارکت‌کنندگان خواهد شد و تولید‌کنندگان داخلی را ترغیب می‌کند تا ضمن حفظ سنت‌ها و فرهنگ بومی پا به پای تکنولوژی روز دنیا قدم برداشته و کیفیت محصولات خود را همواره در بالاترین سطح ممکن حفظ کنند.

ناگفته نماند ساعات بازدید از این نمایشگاه از ۱۶ تا ۲۱ و در روز جمعه ۱۰ تا ۲۱ است.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=917
  • دیدگاه‌ها برای پانزدهمین نمایشگاه کشاورزی ماشین‌آلات در همدان برگزار می‌شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.