• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3

حجت الاسلام رئیسی ریشه های فساد را از بین می برند/ گزارش رئیس قوه قضائیه مردم را امیدوار کرد

  • کد خبر : 6939
  • 04 تیر 1398 - 9:55
حجت الاسلام رئیسی ریشه های فساد را از بین می برند/ گزارش رئیس قوه قضائیه مردم را امیدوار کرد

رئیس  فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه فساد مثل موریانه پایه های نظام را می خورد و آقای رئیسی موریانه ها و مفاسد اقتصادی را از بین می برند اظهار داشت: حجت الاسلام رئیسی برای پرونده هایی که سالیان سال راکد مانده بودند دستور بررسی فوری دادند و جلسه با فراکسیون را خیلی […]

رئیس  فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه فساد مثل موریانه پایه های نظام را می خورد و آقای رئیسی موریانه ها و مفاسد اقتصادی را از بین می برند اظهار داشت: حجت الاسلام رئیسی برای پرونده هایی که سالیان سال راکد مانده بودند دستور بررسی فوری دادند و جلسه با فراکسیون را خیلی سریع عملی و اجرایی کردند.

 

امیر خجسته پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با اشاره به صحبت ها و گزارش های رئیس قوه قضائیه با مردم اظهار داشت: با توجه به اینکه وظیفه قوه قضائیه اجرای عدالت و برخورد با مفاسد اقتصادی است نیاز مبرم جامعه به فردی قاطع بود که به صورت انقلابی مطالبات مردم و رهبری را اجرا کند.

وی با بیان اینکه منویات رهبر انقلاب و مطالبات مردم اقتضا می کرد که برخورد انقلابی صورت بگیرد عنوان کرد: برنامه ای که حجت الاسلام رئیسی برای قوه قضائیه دارد همه مردم و گروه‌های سیاسی را امیدوار و گزارش ایشان امید را در دل مردم ایجاد کرده است.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخورد با سران مفاسد اقتصادی، آقازاده ها و اموال نامشروع مسئولان قطعاً در آینده نزدیک عملیاتی و اجرا می شود تاکید کرد: اولین اقدام رئیس قوه قضائیه در بحث مبارزه با فساد از خود قوه شروع شد و با شروع این مبارزه  ۶۰ نفر از قضات را برکنار و برخورد کردند که یک اقدام خوب و اثر گذاری بود.

خجسته با بیان اینکه فساد مثل موریانه پایه های نظام را می خورد و آقای رئیسی موریانه ها و مفاسد اقتصادی را از بین می برند اظهار داشت: آقای رئیسی برای پرونده هایی که سالیان سال راکد مانده بودند دستور بررسی فوری دادند و جلسه با فراکسیون را خیلی سریع عملی و اجرایی کردند.

وی با اشاره به بحث شفافیت حساب های قوه قضائیه که در گذشته برخی جریانات سیاسی از آن ها سوءاستفاده هایی می کردند گفت: آقای رئیسی بحث حساب‌ها را شفاف کردند تا مردم بدانند که هیچ چیز پنهان نیست و چون از خود قوه قضا شروع کرده به همه جا می تواند برای بحث شفافیت و برخورد با فساد ورود کند و هیچ احدی نمی تواند چیزی بگوید.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس قوه قضائیه عاشقانه، دلسوزانه و مدبرانه در حال کار هستند تصریح کرد: صحبت ها و کارهای آقای رئیسی کارشناسی شده و تصمیمات ایشان نیز کارشناسی است و بر این مبنا هم اجرا می کنند.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه مردم باید بدانند که برای مقابله با مفاسد اقتصادی باید از سه قوه شروع کرد عنوان کرد: باید از بالا به پایین بحث مفاسد را تعیین تکلیف کرد.

خجسته در پاسخ به این پرسش که مجلس برای مبارزه با مفاسد در قوه مقننه چه تدابیری اندیشیده است بیان کرد: طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان را اول از مجلس شروع می‌کنیم و برای این مسئله از طریق کمیسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و کمیسیون اصل ۹۰ ورود کردیم تا اموال نامشروع و رانت‌هایی که استفاده کردند را مشخص کنیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رئیس جمهور و رئیس مجلس هم برای مبارزه با فساد باید برنامه به مردم گزارش دهند.

وی در پایان با اشاره به تشکیل مجمع مبارزه با مفاسد اقتصادی در قوه قضائیه گفت: این مجمع که یک مجمع خوب و اثرگذاری می باشد در حال شکل گیری است و ما در مجلس هم به این بحث ورود می کنیم.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=6939
  • دیدگاه‌ها برای حجت الاسلام رئیسی ریشه های فساد را از بین می برند/ گزارش رئیس قوه قضائیه مردم را امیدوار کرد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.