• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
4

پرواز حج تمتع از همدان ۱۴ تا ۲۱ مرداد انجام می‌شود

  • کد خبر : 68
  • 27 تیر 1397 - 15:58
پرواز حج تمتع از همدان ۱۴ تا ۲۱ مرداد انجام می‌شود

۴ هزار و ۲۲۰ نفر در قالب ۱۷ کاروان از ۱۴ تا ۲۱ مردادماه از فرودگاه همدان راهی سرزمین وحی می‌شوند.

به گزارش عصر همدان، فرودگاه همدان امسال نیز پروازهای حج تمتع را برگزار خواهد کرد و پروازهای کردستان نیز از همدان انجام می‌شود.

در حال حاضر پروازهای تهران، کیش و مشهد از فرودگاه همدان انجام می‌شود که پرواز تهران در چندین نوبت به علت کاهش مسافر با کنسلی‌هایی مواجه بود.

مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان اظهار کرد: پروازهای خروجی حج تمتع از ۱۴ تا ۲۱ مردادماه از فرودگاه همدان به جده انجام می‌شود.

مهدی افتخاری بیان کرد: پروازهای ورودی از مکه مکرمه نیز از ۱۴ شهریورماه به مرور به فرودگاه همدان انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال هم مانند سال‌های قبل پرواز حجاج استان کردستان از فرودگاه همدان انجام می‌شود، گفت: بر این اساس ۴ هزار و ۲۲۰ نفر در قالب ۱۷ کاروان از فرودگاه همدان راهی سرزمین وحی می‌شوند.

مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان در خصوص پروازهای تهران از همدان نیز گفت: در حال حاضر پرواز تهران از همدان برقرار است اما هنوز پرواز با حدود ۲۰ نفر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه پرواز تهران کنسلی نیز داشت، افزود: پرواز کیش هم به علت مشکلات بازرگانی یک هفته کنسل شد اما از ۳۰ تیر مجدد برقرار می‌شود.

افتخاری با بیان اینکه پرواز همچنان با استقبال مواجه است، گفت: این پرواز با ظرفیت کامل و هفته‌ای دو بار در روزهای شنبه و سه‌شنبه انجام می‌شود.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=68
  • دیدگاه‌ها برای پرواز حج تمتع از همدان ۱۴ تا ۲۱ مرداد انجام می‌شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.