• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4

مجلسی ها در کنار قوه قضائیه هستند/بررسی پرونده ها به شکل الکترونیکی ایده مناسبی هست

  • کد خبر : 6723
  • 03 تیر 1398 - 0:31
مجلسی ها در کنار قوه قضائیه هستند/بررسی پرونده ها به شکل الکترونیکی ایده مناسبی هست

دبیر هیأت رئیسه مجلس گفت: برخورد شدید با مجرمین و اجرای طرح هایی در راستای پیشگیری از جرم در نگاه و رفتار آقای رئیسی رئیس قوه قضائیه دیده می شود و ما هم در مجلس در کنار این دستگاه هستیم.   به گزارش عصر همدان، به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضائیه حجت الاسلام رئیسی در […]

دبیر هیأت رئیسه مجلس گفت: برخورد شدید با مجرمین و اجرای طرح هایی در راستای پیشگیری از جرم در نگاه و رفتار آقای رئیسی رئیس قوه قضائیه دیده می شود و ما هم در مجلس در کنار این دستگاه هستیم.

 

به گزارش عصر همدان، به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضائیه حجت الاسلام رئیسی در گفتگوی زنده  تلویزیونی خود  به تعداد پرونده های رسیدگی شده در این قوه پرداخت و گفت: سال گذشته آمار تعداد ورودی پرونده‌ها تا ۱۷ میلیون پرونده در دادگستری اعلام شد که البته این میزان، عدد ورودی پرونده نیست؛ بلکه عدد رسیدگی به پرونده است.

در این باره اکبر رنجبرزاده در گفتگو با خبرنگار  ما؛ با تبریک هفته قوه قضائیه به قضات و عوامل دستگاه قضا، اظهار کرد: با وجود آقای رئیسی در قوه قضائیه امیدی در مردم ایجاد شده است که امیدواریم بتوانند با راهکارهای مناسب روند مراجعه و ورود پرونده را به این دستگاه کاهش دهند.

وی گفت: برخورد شدید با مجرمین و اجرای طرح هایی در راستای پیشگیری از جرم در نگاه و رفتار  رئیس قوه قضائیه دیده می شود و ما هم در مجلس در کنار این دستگاه هستیم.

دبیر هیأت رئیسه مجلس  با بیان اینکه قوه قضائیه راهکارهای مناسبی برای ورود پرونده به این دستگاه طرح کند، گفت: بررسی پرونده ها به شکل الکترونیکی و تخصصی یک ایده مناسب است که موجب سرعت عمل در دستگاه قضا می‌شود.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=6723
  • دیدگاه‌ها برای مجلسی ها در کنار قوه قضائیه هستند/بررسی پرونده ها به شکل الکترونیکی ایده مناسبی هست بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.