• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
4

جریمه نقدی ۴۹ میلیون ریالی برای شکارچیان غیر مجاز در نهاوند / صدور ۶ اخطاریه زیست محیطی

  • کد خبر : 6683
  • 02 تیر 1398 - 15:19
جریمه نقدی ۴۹ میلیون ریالی برای شکارچیان غیر مجاز در نهاوند / صدور ۶ اخطاریه زیست محیطی

رئیس اداره محیط زیست نهاوند گفت: دو نفر از شکارچیان غیر مجاز که اقدام به زنده گیری تعدادی کبک و کشتار یک قلاده گرگ کرده بودند به حریمه نقدی محکوم شدند.   عباس نجاری در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: از ابتدای امسال تا امروز ۶ اخطار زیست محیطی برای اشخاص حقیقی و حقوقی […]

رئیس اداره محیط زیست نهاوند گفت: دو نفر از شکارچیان غیر مجاز که اقدام به زنده گیری تعدادی کبک و کشتار یک قلاده گرگ کرده بودند به حریمه نقدی محکوم شدند.

 

عباس نجاری در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: از ابتدای امسال تا امروز ۶ اخطار زیست محیطی برای اشخاص حقیقی و حقوقی که آلاینده محیط زیست بوده اند صادر شده است.

وی اظهار داشت: تعدادی از این اخطاریه ها به دلیل تجمع و رهاسازی کودهای حیوانی در محیط زیست صادر شده است.

رئیس اداره محیط زیست نهاوند افزود: اخطاریه های بعدی به واحدهای لبنی، کشتارگاه ها و کارخانه تولید آسفالت به دلیل انتشار ذرات آلاینده داده شده است.

وی ادامه داد: به کشتارگاه ها به دلیل عدم مدیریت پسماند و تخلیه پسماند آلاینده در محیط زیست تذکر داده شده است که باید این موارد را رعایت کنند.

نجاری گفت: واحدهای تولیدی باید پسماندهای تولید شده را مدیریت کنند و برای آسیب نرساندن به محیط زیست از کارشناسان این حوزه در واحدهای تولیدی استفاده کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: با توجه به عدم‌ مدیریت پسماند عادی روستایی، دهیار یکی از روستاهای نهاوند بعد از صدور اخطاریه به مراجع قضایی معرفی شد.

رئیس اداره محیط زیست نهاوند به جدیت این اداره در برخورد با اتفاقات این حوزه خبر داد و اظهار داشت: یک واحد تولید دولومیت بر حسب معرفی به مرجع قضایی به پرداخت جریمه نقدی محکوم شد.

وی به برخورد با شکارچیان غیر مجاز اشاره کرد و گفت: دو نفر از شکارچیان غیر مجاز در نهاوند که مبادرت به زنده‌گیری تعدادی کبک و مبادرت به کشتار یک قلاده گرگ کرده بودند به مرجع قضایی معرفی شدند.

نجاری اظهار داشت: این دو شکارچی ضمن جبران ضرر و زیان ناشی از این اقدام به پرداخت ۴۹ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

وی در پایان گفت: از مردم طبیعت دوست نهاوند تقاضا داریم هرگونه شکار غیر مجاز و آلودگی محیط زیست و موارد مشابه را به اداره محیط زیست نهاوند اطلاع دهند تا رسیدگی شود

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=6683
  • دیدگاه‌ها برای جریمه نقدی ۴۹ میلیون ریالی برای شکارچیان غیر مجاز در نهاوند / صدور ۶ اخطاریه زیست محیطی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.