• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
4

پاسخ رهبر انقلاب به نخست وزیر ژاپن عزتمند بود/ ملت ایران بدون مذاکره هم پیشرفت خواهند کرد

  • کد خبر : 5826
  • 24 خرداد 1398 - 15:40
پاسخ رهبر انقلاب به نخست وزیر ژاپن عزتمند بود/ ملت ایران بدون مذاکره هم پیشرفت خواهند کرد

ائمه جمعه استان همدان با اشاره به دیدار اخیر رهبر انقلاب با نخست جمهور ژاپن همگان ضمن حمایت از برخورد قاطعانه رهبر انقلاب همگان تاکید داشتند که ملت ایران بدون مذاکره هم پیشرفت خواهد کرد .   به گزارش عصر همدان، ائمه جمعه استان همدان در خطبه های این هفته نماز جمعه استان همدان ضمن […]

ائمه جمعه استان همدان با اشاره به دیدار اخیر رهبر انقلاب با نخست جمهور ژاپن همگان ضمن حمایت از برخورد قاطعانه رهبر انقلاب همگان تاکید داشتند که ملت ایران بدون مذاکره هم پیشرفت خواهد کرد .

 

به گزارش عصر همدان، ائمه جمعه استان همدان در خطبه های این هفته نماز جمعه استان همدان ضمن دعوت همگان به تقوی الهی به  بررسی  مهم دیدار روز گذشته رهبرانقلاب با نخست وزیر ژاپن پرداختند.

 

*امام جمعه همدان: دشمن تلاش دارد جنگ روانی علیه ملت ایران ایجاد کند

حجت الله و المسلمین حبیب الله شعبانی ظهر جمعه در خطبه های این هفته نماز عبادی ,سیاسی جمعه پس از دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی در خطبه اول به  نامه حضرت علی (ع)به مردم مصر  اشاره داشت  اظهار داشت :در خطبه نماز جمعه حمد و ثنای الهی از واجبات است  وحضرت علی (ع)در نامه خود پس از حمد و ثنای الهی و دعوت مردم به تقوای الهی فرمود شما در گرو رفتار و عمل خود هستید.

امام جمعه همدان  به وجوب توصیه به تقوا در خطبه نماز سیاسی عبادی جمعه  اشاره داشت و گفت :منظور از رعایت تقوا ، رعایت تقوای سیاسی و رعایت تقوا در قضاوت ها می باشد .

وی در ادامه گذری به سفر نخست وزیر ژاپن به ایران زد و گفت: سفر نخست وزیر ژاپن و واسطه گری او در خصوص پیام ترامپ به مقام معظم رهبری(مد ظله العالی ) و پاسخ رهبر انقلاب  به این نامه  نامه پاسخی قاطعانه از روی قدرت و اقتدار بود  و نشان داد که کشور ایران بدون توجه به آمریکا نیز پیشرفت خواهد نمود

نماینده ولی فقیه در استان همدان خاطر نشان کرد :ممکن است در کشور یک فرضیه ایجاد شود که علت مشکل اقتصادی کشور جریان انقلابی کشور است درست است در کشور مشکلات اقتصادی بسیاری  وجود دارد که دلیل برخی از انها تحریم است.

وی ادامه داد:  در اینجا یک سوال ایجاد می شود آیا راه حل رفع مشکلات اقتصادی مذاکره با امریکا خواهد بود بر حسب تجربه مذاکره طولانی مدت خواهد شد اگر  وارد مذاکره  شویم اقتصاد دچار رکود و معطلی می شود بعد از دو سال چه  اتفاقی رخ می دهد؟ آمریکا در طول تاریخ به ما ثابت کرده است که دولت خدعه و نیرنگ است .

خطیب نماز جمعه ابراز داشت انتخاب نخست وزیر ژاپن به عنوان واسطه به معنای این است که امریکاییها به دنبال توافق موشکی هستند زیرا ما با انها در مسئله هسته ای توافق کردیم ، رویکرد مقام معظم رهبری در برابر نخست وزیر ژاپن همان رویکرد امام حسین (ع)در برابر یزید بن معاویه است .

وی  تصریح داشت :آمریکا نمی تواند ایران را با ژاپن مقایسه کند ایران و ژاپن از نظر اعتقادی بسیار متفاوت هستند، ملت ایران بدون مذاکره هم پیشرفت خواهند کرد .

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی تاکید داشت :دشمن تلاش دارد جنگ روانی علیه ملت ایران ایجاد کند اما مردم انقلابی ایران و مسئولین باید هم صدای رهبر انقلاب اسلامی باشند .

خطیب نماز ظهر جمعه به مناسبت های هفته اشاره داشت و گفت :انتظار داریم مردم و مسئولین از نیروی انتظامی در برخورد با مفاسد و کشف حجاب طبق قانون  حمایت نمایند , مسئولین نیز در پی تضعیف نیروی انتظامی نباشند .

نماینده ولی فقیه در استان در پایان به مشکل جوانان  امروز جامعه اشاره داشت و گفت :یکی از مشکلات امروز جوانان  اجاره بها می باشد  جوانی که به تازگی ازدواج کرده است چگونه می تواند از  اجاره بهایی سنگین با توجه به مشکلات اقتصادی پرداخت نماید  . از مردم انتظار داریم نسبت به یکدیگر رحم و شفقت داشته باشند .

 

*امام جمعه تویسرکان: پاسخ رهبر انقلاب به نخست وزیر ژاپن حکیمانه و عزتمند بود

امام جمعه تویسرکان گفت:  گرچه نخست وزیر ژاپن پیام ترامپ خائن و دروغگو را همراه داشت که با پاسخ حکیمانه و عزتمند رهبر انقلاب مواجه شد.

«حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های نمازجمعه این هفته در مصلی تویسرکان، بیانه گام دوم را جمع بندی هوشمندانه از مسیر انقلاب دانست و گفت: این بیانیه فصل جدیدی را برای تحقق آرمان بزرگ انقلاب آغاز می کند.

وی اظهار کرد: امریکا از جهانی شدن انقلاب اسلامی نگران و عصبانی است و عنوان می کند که ایران مسیر توسعه طلبانه ای در تمام دنیا انتخاب کرده است.

خطیب نماز جمعه تویسرکان به طومار مردم این شهرستان با محوریت عدالت خواهی، مبارزه  با فساد مالی و ویژه خواری اشاره کرد و افزود: این حرکت ارزشمندی است که امید است پیگیری و تا رسیدن به نتیجه استمرار داشته باشد.

حجت الاسلام موحدی در ادامه به موضوع سفر نخست وزیر ژاپن به کشورمان پرداخت و عنوان کرد: این دیپلمات ژاپنی به گفته خودش برای تعمیق روابط دوستانه بین دو کشور آمده بود، گرچه پیام ترامپ خائن و دروغگو را هم همراه داشت که با پاسخ حکیمانه و عزتمند رهبر انقلاب مواجه شد.

 

*امام جمعه رزن: ترامپ حتی صلاحیت رد و بدل کردن پیام را ندارد 

حجت الاسلام عبدالعظیم مولازاده امام جمعه رزن در خطبه های نماز این هفته با اشاره به اینکه انتظار این بود که  سفر وزیر خارجه آلمان همراه با  خبر عمل اروپا به برجام باشد اما با گستاخی تمام این وزیر اعلام کرد با بدعهدی آمریکا نمی‌تواند به برجام عمل کند گفت:به نظر می رسد وزارت خارجه نیز این بدعهدی اروپا را باید  ثبت کند.

وی ادامه داد:وزیر خارجه ایران قاطعانه از اجرای ضرب الاجل در صورت عدم اجرای برجام سخن گفت.اروپا جدای از آمریکا حساب کردن اشتباه است و سفر وزیر خارجه آلمان این را نشان داد.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه یکی از اهداف سفر آقای آبه را که میتوان نام برد امنیت انرژی است ادامه داد:هر دو کشور میتواند مکمل هم باشد.ایران به دلیل داشتن منابع نفت و گاز می‌تواند تامین کننده با ثبات نفت ژاپن باشد که تاکنون هم بوده است .مهمترین سفر آقای آبه به ایرآن تامین انرژی است .

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان رزن اضافه نمود:وقتی رهبری میفرمایند حرفی با آمریکا نداریم حرف از واسطه بودن بودن ژاپن حرف اشتباهی است که متاسفانه برخی همچنان آن را در داخل تکرار میکنند

وی تصریح کرد:وقتی برای رساندن پیام ترامپ آبه به دیدار رهبری رفتند ایشان تاکید کردند ترامپ حتی صلاحیت رد و بدل کردن پیام را ندارد.

 

*امام جمعه نهاوند: مقاومت مردم، آمریکایی ها را تحقیر کرد

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: تحقیر آمریکایی ها نشان دهنده عزت و اقتدار انقلاب اسلامی است و این تحقیر نشانه مقاومت است.

وی اظهار داشت: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند؛ گفتمان مقاومت جنگ طلبی و خشونت نیست و عده ای که با مقاومت مخالف اند یا معنی مقاومت را نمی دانند یا مرعوب و فریب خورده اند و وابسته به دشمن هستند این حرف ها را می زنند.

امام جمعه نهاوند افزود: مقاومت یعنی برنامه ریزی برای عبور از موانعی که دشمن برای ما به وجود آورده است و از اول انقلاب مردم ما در مقابل انواع توطئه ها مقاومت کردند و موفق بوده اند.

وی گفت: در همه عرصه ها و فتنه ها و جنگ تحمیلی اگر قرار بر مذاکره بود که انقلاب اسلامی نابود شده بود و امروز هم باید گفتمان مقاومت ادامه داشته باشد و این مقاومت بوده که کشور را از فتنه ها نجات داد نه مذاکره و سازش.

مغیثی با اشاره به سفر نخست وزیر ژاپن به ایران اظهار داشت: نخست وزیر ژاپن نامه ترامپ را برای رهبر انقلاب آورد که رهبری حتی نامه آنها را قبول نکرد و فرمودند که ترامپ را شایسته انتقال پیام نمی دانند که این نشانه عزت و اقتدار است و با این کار آمریکایی ها تحقیر شدند و این تحقیر نشانه مقاومت و ایستادگی است.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها مذاکره تحت فشار را به عنوان راهبرد انتخاب کرده اند، گفت: چند سال مذاکره کردیم و به برجام رسیدیم و دشمن خیلی راحت زیر همه این توافقات زد و نتیجه مذاکرات را هم همه دیدیم و مشاهده کردیم آنها به هیچ توافقی پایبند نیستند.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه آمریکا عامل بی ثباتی در منطقه است و همه جنگ هایی که در منطقه به وجود آمده در عراق و سوریه و یمن و افغانستان و همه منطقه عامل همه آنها آمریکا است.

وی در بخش دیگری از خطبه ها به موضوع کشف حجاب اشاره کرد و گفت: درخواست مردم از نیروی انتظامی و دستگاه های قضایی برخورد با عوامل بد حجابی است و مردم هم حمایت می کنند چون کشف حجاب طبق قانون جرم است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=5826
  • دیدگاه‌ها برای پاسخ رهبر انقلاب به نخست وزیر ژاپن عزتمند بود/ ملت ایران بدون مذاکره هم پیشرفت خواهند کرد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.