• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
1

تخلف دولت در انحراف از اجرای دقیق قانون افزایش حقوق روشن است

  • کد خبر : 5731
  • 23 خرداد 1398 - 8:34
تخلف دولت در انحراف از اجرای دقیق قانون افزایش حقوق روشن است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در جلسات گذشته نمایندگان دولت و دستگاههای نظارتی به این جمع بندی رسیدند که تخلف دولت در انحراف از اجرای دقیق قانون روشن است، اما باید برای اصلاحیه با هماهنگی سازمان امور استخدامی برای اجرای دقیق قانون افزایش حقوق ها پیگیری لازم صورت گیرد. […]

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در جلسات گذشته نمایندگان دولت و دستگاههای نظارتی به این جمع بندی رسیدند که تخلف دولت در انحراف از اجرای دقیق قانون روشن است، اما باید برای اصلاحیه با هماهنگی سازمان امور استخدامی برای اجرای دقیق قانون افزایش حقوق ها پیگیری لازم صورت گیرد.

به گزارش عصر همدان، حمیدرضا حاجی بابایی در خصوص افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان گفت: برای توافق در اجرای قانون افزایش حقوق کارکنان وبازنشستگان دولت و حل وفصل مشکل پیش آمده وایجاد وحدت رویه در دستگاههای اجرایی،نمایندگان دستگاههای دولتی و نظارتی شنبه ۲۵ خرداد ماه تشکیل جلسه می دهند.

وی افزود :این جلسه که با مدیریت نماینده هیات رئیسه مجلس تشکیل می شود،به اتفاق نماینده سازمان برنامه و بودجه کشور،نماینده دولت و سازمان بازرسی کل کشور ودیوان محاسبات و نماینده مرکز پژوهش های مجلس حاضر خواهیم شد.

عضو کمیسیون بودجه ومحاسبات مجلس تاکید کرد،برای ایفای نقش نظارتی در مجلس با گذشت قریب سه ماه از سال ۹۸،از تمامی فرصتها و ظرفیتها برای اجرای دقیق قانون مصوب مجلس در افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان با توجه به فلسفه زیربنایی این قانون که افزایش حقوق های پایین در کنار افزایش منطقی حقوق های بالا استفاده کرده ایم.

وی بیان داشت: منطقی است که برای ایجاد عدالت در جامعه افزایش یکسان در حقوق کارکنان و بازنشستگان صورت نگیرد و براساس یک سیر منطقی فاصله حداکثر حقوق و حداقل حقوق کمتر شود.

حاجی بابایی تصریح کرد: در جلسات گذشته نمایندگان دولت و دستگاههای نظارتی به این جمع بندی رسیدند که تخلف دولت در انحراف از اجرای دقیق قانون روشن است، اما باید برای اصلاحیه با هماهنگی سازمان امور استخدامی برای اجرای دقیق قانون افزایش حقوق ها پیگیری لازم صورت گیرد.

وی اظهار امیدواری کرد در جلسه روز شنبه با وحدت نظر و توافق برای ارائه اصلاحیه مذکور؛احکام کارکنان وبازنشستگان دولت براساس قانون مجلس بازنگری شود.

انتهای پیام/

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=5731
  • دیدگاه‌ها برای تخلف دولت در انحراف از اجرای دقیق قانون افزایش حقوق روشن است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.