• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
1

بسیج در میدان سخت مالک اشتر است

  • کد خبر : 34168
  • 07 آذر 1398 - 9:19
بسیج در میدان سخت مالک اشتر  است

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه بسیج، سپاه و نیروهای نظامی هم مالک اشتر هستند و هم عمار، عنوان کرد: در میدان سخت مالک اشترند و با شمشیر بر فرق تزویر و نفاق می‌زنند و از آن جایی که آرمانهای امام را تبیین و به جامعه بصیرت می دهند عمارگونه عمل می […]

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه بسیج، سپاه و نیروهای نظامی هم مالک اشتر هستند و هم عمار، عنوان کرد: در میدان سخت مالک اشترند و با شمشیر بر فرق تزویر و نفاق می‌زنند و از آن جایی که آرمانهای امام را تبیین و به جامعه بصیرت می دهند عمارگونه عمل می کنند.

به گزارش عصر همدان؛ آیت الله حبیب الله شعبانی صبح امروز در اجتماع ۱۰ هزار نفری  لشگر انقلاب در سالن انقلاب همدان اظهار داشت: بسیجی و این تجمع بزرگ نشان‌دهنده، تجمع تمام کسانی که دارای تفکر ولایی هستند است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه بسیج توسط شهدا شروع، توسط امام ساماندهی و توسط شما استمرار دارد و به دست صاحب اصلی خواهد رسید عنوان کرد: بسیج برای کسانی که مورد ظلم قرار گرفتند مظهر رحمت است.

وی خاطر نشان کرد: بسیج برای مردم مظهر رحمت است و بسیج برای مردم در خدمات اجتماعی نیز مظهر رحمت است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه بسیجی ۴۰ سال نسبت به مردم، نظام، انقلاب و آرمانهای اسلامی پایبند بوده تاکید کرد: در مقابل، بسیج نسبت به کفر و جبهه تزویر و نفاق مظهر اشدا علی الکفار است.

آیت الله شعبانی با اشاره به حوادث اخیر پیش آمده در کشور و اغتشاشات گفت: این اغتشاشات که سازماندهی شده بود توسط همین بسیجی ها و نیروهای نظامی و انتظامی آشوب هایش خاموش شد و از زحمات آنها برای برنامه ریزی و زحماتشان تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه نقشه هایی که در سرویس های جاسوسی دشمن طراحی می گردد با حضور شما بسیجی ها بر باد می شود گفت: این امداد غیبی خداوند به بسیج است.

آیت الله شعبانی یادآور شد: حضرت امام ره با اتصال به ملکوت اعلی توانست بسیج که شجره طیبه است را سازمان دهد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه بسیج و سپاه و نیروهای نظامی هم مالک اشتر هستند و هم عمار عنوان کرد: در میدان سخت مالک اشترند و با شمشیر بر فرق تزویر و نفاق می‌زنند و از آن جایی که آرمانهای امام را تبیین و به جامعه بصیرت می دهند عمارگونه عمل می کند و این همان شجره طیبه است.

آیت الله شعبانی اضافه کرد: این لباس که بر تن شما است ، لباس شهید چیت ساز و همدانی بود و این لباس ان شالله که همان لباس و تفکر باشد.

وی با اشاره  به نقش استان همدان در طول ۴۰ سال عنوان کرد: مردم همدان در طول ۴۰ سال با اهدای بهترین جوان های خود در راه جهاد و ولایت از ولایت و آرمانها نقش داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در پایان گفت:ما همچنان بر سر همان پیمان اول انقلاب که مردم همدان با انقلاب بستند هستیم.

انتهای پیام/ح

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=34168
  • دیدگاه‌ها برای بسیج در میدان سخت مالک اشتر است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.