• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4
امروز صورت گرفت

تقدیر از بازنشستگان شرکت مخابرات منطقه همدان

  • کد خبر : 3411
  • 20 اسفند 1397 - 3:16
تقدیر از بازنشستگان شرکت مخابرات منطقه همدان

امروز از بازنشستگان شرکت مخابرات منطقه همدان تقدیر شد.

به گزارش عصر همدان، عصر امروز مراسم قدردانی از بازنشستگان مخابرات منطقه همدان با حضور مدیران و مسؤولان شرکت مخابرات برگزار شد.
در این مراسم مدیر مخابرات منطقه همدان اظهار کرد: ۱۹ اسفند آخرین روز تمدید برای بخشنامه بازنشستگی تشویقی همکارانی بود که شرایط بازنشستگی را دارند.

محمدعلی گرزین با بیان اینکه تابحال در این زمینه اقدام نشده، گفت: هرچند رفتن نیروهای متخصص و فنی کار را برای ما سخت می‌کند اما امیدواریم بتوانیم در آینده ارتباط موثری با این همکاران برقرار کنیم و از تجربیات، دانش و تخصص و حتی رفتار و اخلاق خوب و ارزشی آنها بهره‌مند شویم.

وی بیان کرد: مدت زمان خدمت بسیار کوتاه است اما این بابی بوده که بتوانیم از این نعمت برخوردار باشیم و خدمتی مفید و موثر از خود بجا بگذاریم.

مهندس خاکپور، مدیر سیستم‌های انتقال شرکت مخابرات منطقه همدان نیز هدف از تشکیل این جلسه را یک نشست صمیمی با بازنشستگان شرکت مخابرات عنوان کرد.

همچنین در این مراسم حجت‌الاسلام زارعی با اشاره به حدیثی از امام صادق «ع» اظهار کرد: سپاسگزاری از بنده خدا پیش فرض سپاسگزاری از خداوند متعال بوده و بسیار مورد توجه است.

وی با بیان اینکه سنت بسیار حسنه و ارزشمندی امروز برگزار شد، گفت: اولیای الهی در این زمینه فرموده‌اند: هیچگاه نمی‌شود که بنده خدا در یاد خود شکر نعمتی را که خدا به او داده است بجا بیاورد مگر اینکه نعمتش افزوده شود قبل از اینکه شکرش به مرحله زبان هم برسد.

در پایان از آقایان محمد طاهری، فرهادی، خشنودی، رحمانی،یوسفی، سهیلی نژاد و آرام با لوح سپاس تجلیل به عمل امد.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=3411
  • دیدگاه‌ها برای تقدیر از بازنشستگان شرکت مخابرات منطقه همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.