• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
2
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان اعلام کرد

حمایت جدی‌تر از اقشار کم درآمد با استانی‌ شدن پرداخت یارانه‌ها

  • کد خبر : 3127
  • 15 دی 1397 - 17:24
حمایت جدی‌تر از اقشار کم درآمد با استانی‌ شدن پرداخت یارانه‌ها

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان گفت: با استانی شدن پرداخت یارانه‌ها و شناسایی افراد پر درآمد در استان‌ها از اقشار کم درآمد حمایت جدی‌تری انجام می‌شود.

به گزارش عصر همدان،‌ اسکندر صیدایی با بیان اینکه دولت پیشنهاد داده تا در سال ۹۸  شیوه پرداخت یارانه ها استانی شود تا بر اساس آمار دقیق استانی افراد واجد شرایط یارانه بگیرند، اظهار کرد:  از نظر دولت، استاندارد ان و دستگاه‌های استانی شناسایی را واقعی‌تر انجام می دهند تا با حذف دهک‌های پردرآمد از دریافت یارانه اثرگذاری بیشتر باشد.

وی با اشاره به اینکه برای دهک‌هایی که نیاز به یارانه دارند جای نگرانی وجود ندارد و یارانه آنان قطع نمی‌شود، افزود: البته این یک پیشنهاد است و ممکن است که نمایندگان مجلس با آن موافق نباشند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان تصریح کرد: برای اجرایی شدن آن و تصمیم نهایی باید در انتظار نظر مجلس بود که البته کمیسیون‌های مختلف در حال بررسی این مسائل هستند.

وی با بیان اینکه ما از پیشنهاد دولت دفاع می‌کنیم مگر اینکه مجلس در آن تغییری ایجاد کند، ادامه داد: البته اجرای این طرح باعث می‌شود که نیازمندان مورد حمایت جدی‌تر قرار ‌گیرند.

صیدایی خاطرنشان کرد: استان‌ها فضاهای واقعی را بهتر از تصمیم‌گیران کشور می‌شناسند بنابراین عامه مردم که نیازمند این مبلغ هستند نباید نگران باشند.

وی با اشاره به اینکه حذف دهک‌های پردرآمد در جامعه مشکلی ایجاد نمی‌کند، گفت: پیش از این نیز بخشی از موارد مشابه حذف شده بودند و مشکلی نیز در ادامه ایجاد نمی‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=3127
  • دیدگاه‌ها برای حمایت جدی‌تر از اقشار کم درآمد با استانی‌ شدن پرداخت یارانه‌ها بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.