• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3
ملاوردی:

هیات‌های اندیشه‌ورز بازوهای مشورتی مدیران باشند

  • کد خبر : 2889
  • 05 آذر 1397 - 11:51
هیات‌های اندیشه‌ورز بازوهای مشورتی مدیران باشند

فعالان مدنی و دستیار سابق رئیس جمهوری در امور حقوق شهروندی گفت: هیات های اندیشه ورز جوان می توانند اتاق فکر و بازوهای مشورتی مدیران باشند.

به گزارش عصر همدان،‌  شهیندخت مولاوردی روز یکشنبه در نخستین مجمع عمومی هیات اندیشه ورزان همدان اظهار کرد: اگر هماهنگی و هم افزای مدیران و نهادها نباشد در این کارزار نخواهیم توانست شرایط توسعه و پیشرفت را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه بعد از ۴۰ سال از عمر انقلاب وقت آن رسیده که به جوانان اعتماد و از آنها در بخش های مدیریتی استفاده کرد، اظهار داشت: بدون مشارکت نهادهای مدنی توسعه امکانپذیر نیست.

دستیار سابق رئیس جمهوری در امور حقوق شهروندی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نقش و جایگاه نظام آموزشی در توسعه، گفت: دانش آموزان علاوه بر مهارت های فنی و حرفه ای، به آموزش مهارت های زندگی نیاز دارند.

مولاوردی افزود: جای خالی مهارت های زندگی و آشنایی با این مهارت ها موجب بروز آسیب های اجتماعی و مشکلات بسیاری در جامعه می شود.

وی ادامه داد: زیر ساخت های لازم برای مهارت های زندگی از جمله مهارت تفکر منطقی، مهارت اعتماد به نفس، حل مسئله، کنترل خشم، قدرت مخالفت و نه گفتن از جمله مهارت های زندگی به شمار می آید که باید از سنین کودکی در نظام آموزشی مورد توجه قرار گیرد.

ملاوردی تاکید کرد: جامعه به انسان های توانمند نیاز دارد و کار ویژه آموزش و پرورش تربیت انسان مدنی است تا در نسل های آتی شاهد تحولی بنیادین باشیم.

وی ادامه داد: فعالیت های خوبی از جمله تشکیل شوراهای دانش آموزی انجام شده است تا به توسعه گفتمان و گفتگوهای ملی میان نوجوانان و جوانان همچنین بیان آزادانه نظرات و تمرین مردم سالاری، کمک شود.

ملاوردی با اشاره به روز جهانی نفی خشونت علیه زنان، گفت: این روز برای جلب توجه به این پدیده شوم که در دنیا وجود دارد نامگذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه شعار «مرا هم بشنو» برای این روز انتخاب شده است، ادامه داد: این شعار مهارت خوب شنیدن را مطرح می کند و همه ما نیاز به فراگیری و از نو یاد گیری داریم.

به گزارش ایرنا، شهیندخت مولاوردی دبیرکل جمعیت حمایت از حقوق بشر زنان ایران مهمان ویژه نخستین مجمع عمومی این هیات بود.

هیات اندیشه ورزان جوان همدان سال گذشته در راستای اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید در این استان راه اندازی شده است.

منبع: ایرنا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=2889
  • دیدگاه‌ها برای هیات‌های اندیشه‌ورز بازوهای مشورتی مدیران باشند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.