• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

برخی از مسؤولان ظرفیت‌‌های داخلی را درک نمی‌کنند

  • کد خبر : 2870
  • 04 آذر 1397 - 9:22
برخی از مسؤولان ظرفیت‌‌های داخلی را درک نمی‌کنند

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه برخی از مسؤولان ظرفیت‌های داخلی را درک نمی‌کنند، گفت: بسیج بخش بزرگی از ظرفیت ملت ایران است و هر کس بتواند از این ظرفیت استفاده کند در امور خود موفق می‌شود.

به گزارش عصر همدان، سردار مظاهر مجیدی در مجمع جهادگران استان همدان و همایش تجلیل شکوه هجرت با بیان اینکه بخش بزرگی از رزمایش بزرگ محمدرسول‌الله‌ توسط گروه‌های جهادی انجام شد، اظهار کرد: باید از اقدامات این افراد که تنها در راه رضای خدا گام برمی‌دارند، قدردانی کرد.

وی با اشاره به تأثیرگذاری فعالیت گروه‌های جهادی در روستاهای دورافتاده، همدلی و توکل را خدا را عامل تحقق بسیاری از اهداف در طول ۴۰ سال گذشته دانست.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تأکید کرد: در دوران دفاع مقدس برای مقابله با استکبار دو نظریه وجود داشت اولین دیدگاه اعتقاد به تأمین تجهیزات به اندازه طرف مقابل داشت و نظریه دوم این بود که اگر اراده مردم را پای‌کار بیاوریم محدودیت‌ها و کاستی‌ها را جبران می‌کند.

وی با بیان اینکه بنی‌صدر طرفدار نظریه اول بود و از به‌کارگیری بسیج خودداری می‌کرد، تصریح کرد: اما وعده الهی بود اراده مردم پای‌ کار آید و اتفاقات خوبی رقم بخورد.

مجیدی با اشاره به ظرفیت‌های بسیار ایران اسلامی خاطرنشان کرد: اگر می‌توانستیم برای این ظرفیت‌ها برنامه‌ریزی می‌کردیم بسیاری از مشکلات را برطرف می‌کردیم.

وی با اشاره به اینکه برخی از مسؤولان ظرفیت‌های داخلی را درک نمی‌کنند، گفت: بسیج بخش بزرگی از ظرفیت ملت ایران است و هرکس بتواند از این ظرفیت استفاده کند در امور خود موفق می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه اگر روحیه لازم برای استفاده از ظرفیت بسیج وجود داشته باشد، بسیاری از مشکلات حل می‌شود، از مسئولان خواست نسبت به این مهم توجه کافی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه با توکل بر خدا به موفقیت‌های بسیاری دست یافته‌ایم، گریزی به تلاش آمریکا به منظور آزادسازی اعضای لانه جاسوسی در جریان طبس زد و گفت: آمریکایی‌ها یک سال برنامه‌ریزی کردند تا گروگان‌ها را آزاد کنند اما در طبس با طوفان شن شکست سنگینی مواجه شد و خداوند خدعه آنها را خنثی کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در ادامه با اشاره به اینکه مردم همدان در کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده کرمانشاه تمام‌قد پای‌کار آمدند، ادامه داد: این کمک‌رسانی مصداق بارز همت و اراده مردم این دیار بود.

وی با بیان اینکه هم‌افزایی بین گروه‌های جهادی باید افزایش یابد و همپوشانی داشته باشند، هماهنگی و کسب همکاری بیشتر با دستگاه‌های جهادی را از دیگر ضروریات دانست و خواستار توجه به این مهم شد.

در پایان این مراسم از جهادگران بسیجی و مسؤولان و مدیرانی که یاری گر بسیجیان بودند تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=2870
  • دیدگاه‌ها برای برخی از مسؤولان ظرفیت‌‌های داخلی را درک نمی‌کنند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.