• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

استاندارد همدان با شهدا تجدید بیعت کرد

  • کد خبر : 2819
  • 30 آبان 1397 - 11:15
استاندارد  همدان با شهدا تجدید بیعت کرد

استاندارد همدان روز چهارشنبه در نخستین روز کاری خود به همراه مدیران اجرایی در گلزار شهدا حضور یافته و با قرائت فاتحه و اهدا شاخه های گل بر مزار آنها با آرمان های شهدا تجدید بیعت کرد.

به گزارش عصر همدان،‌ استاندارد همدان به همراه معاونان و دیگر مدیران اجرایی همچنین بر سر مزار سردار سرلشگر شهید حسین همدان شهید مدافع حرم، شهید خوش لفظ و دیگر شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و مدافع حرم حضور یافت.

سید سعید شاهرخی در حاشیه این آیین گفت: همه داشته ها شامل حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی، ارزش های انسانی و استقلال و امنیت حاصل ایثارگری های شهدا است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه شهدا برای حفظ و پاسداری از این مرز و بوم جان خود را تقدیم انقلاب کردند لذا در اولین روز کاری ترجیح دادم که با حضور در این محیط معنوی و مُصفا با شهدا تجدید بیعت کنم.

شاهرخی ادامه داد: شهدا با ایثارگری و نثار جان و مال خود، برای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی تا مستحکم شدن امنیت در کشور تلاش کردند.

سید سعید شاهرخی که پیش از این مسئولیت معاونت سیاسی امنیتی استاندارد ی همدان را عهده دار بود در نشست چهارشنبه گذشته هیات دولت به عنوان استاندارد جدید همدان معرفی شد.

منبع: ایرنا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=2819
  • دیدگاه‌ها برای استاندارد همدان با شهدا تجدید بیعت کرد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.