• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3
نماینده مردم رزن در مجلس خبر داد

واگذاری ۴ دستگاه آمبولانس و ۱۰ دستگاه دیالیز از نتایج سفر وزیر بهداشت به رزن

  • کد خبر : 2724
  • 26 آبان 1397 - 10:22
واگذاری ۴ دستگاه آمبولانس و ۱۰ دستگاه دیالیز از نتایج سفر وزیر بهداشت به رزن

نماینده مردم رزن در مجلس با اشاره به آغاز عملیات احداث بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی این شهرستان گفت: واگذاری چهار دستگاه آمبولانس و ۱۰ دستگاه دیالیز از نتایج سفر وزیر بهداشت به رزن بود

به گزارش عصر همدان، حسن لطفی با اشاره به سفر وزیر بهداشت به شهرستان رزن و دستاوردهای آن اظهار کرد: آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی رزن که قرار است جایگزین بیمارستان ۸۰ تختخوابی شود مهمترین دستاورد سفر وزیر به شهرستان بود.

وی با بیان اینکه وزیر بهداشت هیچ پروژه‌ای را شروع نمی کند مگر این که اعتبار آن پیش‌بینی شده باشد افزود: اعتباری که امسال برای احداث بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی از محل اعتبار ملی در نظر گرفته شده ۸ میلیارد تومان است که در قانون بودجه ۹۷ نیز این اعتبار پیش‌بینی شده است.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر بهداشت مبلغ ۵ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه اختصاص داد، گفت: عملیات اجرایی این پروژه با ۱۳ میلیارد تومان شروع خواهد شد.

وی افزود: با توجه به شاخص‌های وزارت بهداشت پیمانکاری که برای این پروژه در نظر گرفته شده توان مالی زیادی دارد که قرار شده بیمارستان را در کمترین زمان با منابع مالی شرکتی که کار می‌کند بسازد و در طول پنج سال پول آن را از وزارت بهداشت دریافت کند.

لطفی خاطرنشان کرد: هفته گذشته پیمانکار بیمارستان مراحل مناقصه را طی کرده و هفته آینده شروع به فعالیت خواهد کرد.

وی با اشاره به کمبود تجهیزات پزشکی و درمانی در شهرستان گفت: وزیر بهداشت در این سفر دستور واگذاری دو دستگاه آمبولانس برای بیمارستان و دو دستگاه آمبولانس دیگر برای مراکز خدمات جامع سلامت شهرهای قروه درجزین و دمق را صادر کرد.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی افزود: دستور لازم توسط وزیر برای تجهیز ۱۰ دستگاه دیالیز و دستگاه سی‌تی اسکن و تجهیزات پزشکی مورد نیاز اتاق عمل بیمارستان نیز صادر شد.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=2724
  • دیدگاه‌ها برای واگذاری ۴ دستگاه آمبولانس و ۱۰ دستگاه دیالیز از نتایج سفر وزیر بهداشت به رزن بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.