• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2
امير خجسته مطرح كرد

پیگیری ایجاد دفتر نمایندگی امور خارجه در همدان/ استاندارد ی مکاتبه وزارت خارجه را پاسخ دهد

  • کد خبر : 2609
  • 15 آبان 1397 - 17:04
پیگیری ایجاد دفتر نمایندگی امور خارجه در همدان/ استاندارد ی مکاتبه وزارت خارجه را پاسخ دهد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از ایجاد دفتر نمایندگی امور خارجه در همدان خبر داد و گفت: استاندارد ی همدان مکاتبه وزارت خارجه را پاسخ دهد.

امیر خجسته با اشاره به نتایج دیدارش با وزیر و معاون وزیر امور خارجه اظهار کرد: طی پیگیرهای انجام شده، وزارت امور خارجه موافقت خود را نسبت به احداث دفتر نمایندگی وزارت خارجه در همدان اعلام است.

وی گفت: وزارت امور خارجه طی مکاتبات با استاندارد ی شرایطی را در نظر گرفته و اعلام می‌کنند که همچنان منتظر پاسخ در خصوص این اقدام مهم در همدان است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: دو اجلاس مهم گردشگری در سال ۲۰۱۸ میلادی در استان مقدمه‌ای برای توسعه گردشگری در همدان خواهد شد و در همین خصوص وزارت خارجه آمادگی خود را برای فعال کردن کنسولگری‌های خود در خارج از کشور در زمینه گردشگری، معرفی جاذبه‌های همدان، صنایع دستی خارج از ایران اعلام کرده است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در همدان زمینه حضور رایزنان اقتصادی، فرهنگی، علمی، صنعتی و دیپلماسی در همدان فراهم خواهد کرد گفت: ایجاد این دفتر نمایندگی در همدان به تقویت روابط بین‌المللی استان در زمینه‌های مختلف کمک می‌کند.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=2609
  • دیدگاه‌ها برای پیگیری ایجاد دفتر نمایندگی امور خارجه در همدان/ استاندارد ی مکاتبه وزارت خارجه را پاسخ دهد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.