• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
2
مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان:

برخی سیاسیون قصد تضییع حق شاهزاده حسین(ع) را داشتند

  • کد خبر : 2605
  • 15 آبان 1397 - 17:03
برخی سیاسیون قصد تضییع حق شاهزاده حسین(ع) را داشتند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت:‌ برخی از سیاسیون همدان قصد تضییع حق موقوفه شاهزاده حسین(ع) را داشتند.

به گزارش عصر همدان، حجت‌الاسلام محمد کاروند ظهر امروز در دیدار مدیران و کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه استان با نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت دهه وقف اظهار کرد: از ۱۵ تا ۲۴ آبان ماه به نام دهه وقف نامگذاری شده که در این مدت ۵۵ برنامه شاخص در استان اجرا خواهد شد.

وی از برگزاری همایش «یاوران وقف» در شهرستان‌ها و مرکز استان خبر داد و افزود: برپایی ایستگاه «همه واقف باشیم» در شهرستان‌های استان به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های شاخص دهه وقف به شمار می‌آید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان با اشاره به افتتاح ۱۰ مرکز مذهبی، آموزشی و هنری طی دهه وقف در استان گفت: در این دهه موزه امامزاده عبدالله(ع) مجموعه‌ای شامل اشیای وقفی، نذری، اهدایی و کشفی با ۴۵۰ قلم در طبقه پایین این بقعه متبرکه افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به افتتاح سالن اجتماعات مدرسه سیفیه ملایر، بیان کرد: در هشت ماه اخیر ۳۴ وقف جدید در استان ثبت شده که امیدوارم در دهه وقف نیز به تعداد آن افزوده شود تا نیازمندان بیشتری از نیات خیر واقفان بهره‌مند شوند.

کاروند از پیگیری‌های نماینده ولی فقیه در استان برای بازگشت بانک ملی به موقوفه شاهزاده حسین(ع) تشکر کرد و گفت: برخی از سیاسیون قصد تضییع حق موقوفه را در تبدیل به احسن کردن آن داشتند که آیت‌الله محمدی در مقابله با آن ورود خوبی داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان خاطرنشان کرد: برای مرمت حسینیه باغ بهشت همدان نیاز به ۶ میلیارد تومان اعتبار بود که باز به همت نماینده ولی فقیه در استان مشکل حل شد و امروز مورد بهره‌برادری قرار گرفته  است.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=2605
  • دیدگاه‌ها برای برخی سیاسیون قصد تضییع حق شاهزاده حسین(ع) را داشتند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.