• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
4
عضو هیأت رئیسه مجلس:

اتفاق نگران‌کننده‌ای بعد از ۱۳ آبان نمی‌افتد/ مشی آمریکا برای جهان دردسرساز شده است

  • کد خبر : 2562
  • 13 آبان 1397 - 15:24
اتفاق نگران‌کننده‌ای بعد از ۱۳ آبان نمی‌افتد/ مشی آمریکا برای جهان دردسرساز شده است

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه خبر نگران‌کننده‌ای بعد از ۱۳ آبان نخواهیم داشت، گفت: رئیس جمهور آمریکا یک مشی خلاف جهت منطق و قواعد دموکراسی ایجاد کرده که برای جامعه جهانی دردسرساز شده‌ است.

به گزارش عصر همدان،‌ اکبر رنجبرزاده ضمن گرامیداشت روز ۱۳ آبان اظهار کرد: ۱۳ آبان «روز دانش‌آموز و سالروز تسخیر لانه جاسوسی» یک حرکت بسیار اثرگذار و موثر برای بالندگی، رشد و تعالی جمهوری اسلامی تلقی می‌شود.

وی ادامه داد: رشد و تعالی انقلاب اسلامی از این بابت است که مشی استکبار جهانی بر زورگویی، استثمارگری و نگاه از بالاست و خط مشی جمهوری اسلامی نیز مقابله با این نوع ادبیات و برنامه‌هاست.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی با خط مشی خود توانسته حقانیت خود را در دنیا مطرح کند، افزود: جمهوری اسلامی توانسته امروز به عنوان یک کشور مستقل برای ثبات و آرامش در منطقه باشد و در عرصه بین‌الملل نیز بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب امروز چالشی برای آمریکایی‌ها شده است.

وی با بیان اینکه امروز جهان به این نتیجه رسیده که مسیر آمریکا، مسیر اشتباهی است، افزود: رئیس جمهور آمریکا یک مشی خلاف جهت منطق و قواعد دموکراسی ایجاد کرده که برای جامعه جهانی دردسرساز شده‌ است.

رنجبرزاده با بیان اینکه خط مقدم مقابله با اینگونه رفتارهای آمریکا، جمهوری اسلامی است، بیان کرد: سایر کشورها نیز به این نتیجه رسیده‌اند که حرکت زورگویی آمریکا نمی‌تواند به ثبات جامعه جهانی منجر شود.

وی افزود: نگاه زورگویی موجب هرج و مرج می‌شود بنابراین باید مسیر جامعه جهانی در چهارچوب اصول و منطق و مقابله با زورگویی و استثمارگرای باشد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امسال باید جریان مقابله‌ای و شعار انقلابی ما که دوری از آمریکا و مشی آمریکاست را بیشتر دنبال کنیم، گفت: مشی ضد آمریکایی یک اقبال و استراتژی به حساب آمده و باید به حرکت خود در این مسیر ادامه دهیم.

وی گفت: مشی ضد آمریکایی باعث می‌شود با شتاب بیشتری حرکت کرده و برنامه‌ریزی کنیم و در مقابل اقدامات آمریکا بایستیم، ضمن اینکه در این راستا به موقعیتی خواهیم رسید که حقانیت انقلاب اسلامی بیشتر مشخص خواهد شد.

رنجبرزاده با بیان اینکه ثمره ۴۰ سال مقاومت، پایداری، سردادن شعار مرگ بر آمریکا و تسخیر لانه جاسوسی در سال ۵۷ منجر به عزت جمهوری اسلامی شده است، افزود: شروع تحریم‌ها هم که آمریکا دم از آن می‌زند، از ۱۳ آبان نیست بلکه تحریم‌ها از زمان موضع‌گیری ترامپ آغاز شده است.

وی با بیان اینکه اکنون فرود قابل توجهی در فروش نفت داریم، یادآور شد: در ماه‌های اخیر که منجر به آبان ماه می‌شد، فروش نفت رو به افزایش بود یعنی جامعه جهانی از آمریکا و مشی دولتمردان آمریکایی همراهی و تبعیت نکردند.

عضو هیأت رئیسه مجلس با تأکید بر اینکه پایان آذر و دی‌ماه موقعیت ما به لحاظ فروش نفت از مرداد و شهریورماه نیز بهتر خواهد شد، گفت: علت این مسئله نیز عدم همراهی جامعه جهانی با آمریکا و عدم پذیرش آنها از این نسخه غیرقانونی و خلاف تعهدات بین‌المللی ترامپ است و جامعه جهانی زیر بار این خفت و خواری نمی‌رود.

وی ضمن تأکید بر اینکه بعد از ۱۳ آبان ماه اتفاق جدیدی با تحریم‌های ضد ایرانی نخواهد افتاد، خاطرنشان کرد: هر آنچه که قرار بود اتفاق بیفتد، رخ داد و از این به بعد ما با آزادسازی ذخایر ارزی و کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم که نسبت به ۶ ماه اول افزایش می‌یابد و برنامه‌های مدونی که دولت در نظر گرفته، آرامشی را پس از ۱۳ آبان شاهد خواهیم بود.

رنجبرزاده با اشاره به اینکه خبر نگران‌کننده‌ای بعد از ۱۳ آبان نخواهیم داشت، خاطرنشان کرد: نه تنها مشکلی نخواهد بود بلکه اجناس از گذشته نیز ارزان‌تر در اختیار مردم قرار می‌گیرد و انضباط خاصی نیز در توزیع کالاهای مردم خواهیم داشت.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=2562
  • دیدگاه‌ها برای اتفاق نگران‌کننده‌ای بعد از ۱۳ آبان نمی‌افتد/ مشی آمریکا برای جهان دردسرساز شده است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.