• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4
مدیرکل راهداری استان همدان مطرح کرد

فعالیت کنترل نامحسوس در مسیر بازگشت زائران اربعین

  • کد خبر : 2473
  • 06 آبان 1397 - 14:28

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: دوربین‌های کنترل و ثبت تخلف در سطح جاده‌های استان نصب‌ شده و در مسیر بازگشت زائران اربعین فعال است.

به گزارش عصر همدان، مصطفی پناهنده اظهار کرد: مرکز مدیریت راه‌های استان در زمینه محدودیت ترافیکی و چگونگی وضعیت محورها در این ایام اطلاع رسانی لازم را انجام داده و در صورت وقوع سوانح و تصادفات جاده‌ای علاوه بر مرکز مدیریت راه‌ها اداره ایمنی نیر اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: در ایام اربعین حسینی مرکز مدیریت راه‌ها به شکل شبانه‌روزی فعال بوده و از طریق ارتباطات تلفنی و بی‌سیم موانع موجود در راه‌ها، شناسایی و رفع می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان بیان کرد: این اداره‌کل با همکاری پلیس راه استان، گشت‌های ۲۴ ساعته راهداری، شرکت نفت، اورژانس، امداد خودرو و هلال‌احمر آمادگی لازم را برای تأمین ایمنی زائران دارند.

وی با اشاره به اینکه کنترل نامحسوس وسایل نقلیه در این ایام فعال است، خاطرنشان کرد: دوربین‌های کنترل و ثبت تخلف در سطح جاده‌های استان نصب‌ شده که در کنترل ترافیک و سرعت خودروها نقش مهمی دارند.

پناهنده با اشاره به فعالیت مجتمع‌های خدماتی ـ رفاهی در این ایام یادآور شد: مدیران این مجتمع‌ها با برنامه‌ریزی و هماهنگی انجام شده با شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، تأمین سوخت وسایل نقلیه زائران اربعین حسینی را بر عهده دارند

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=2473
  • دیدگاه‌ها برای فعالیت کنترل نامحسوس در مسیر بازگشت زائران اربعین بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.