• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
3
حاجی بابایی مطرح كرد

اختصاص بیش از یک‎میلیارد تومان به منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد

  • کد خبر : 2271
  • 25 مهر 1397 - 13:01
اختصاص بیش از یک‎میلیارد تومان به منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از اختصاص اعتبار یک‌میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی به منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد شهرستان فامنین خبر داد.

به گزارش عصر همدان،  حمیدرضا حاجی‌بابایی امروز در آیین افتتاح پروژه اجرای آسفالت در هشت روستای استان همدان با بیان اینکه یک‌میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد حرکت جدیدی را در بخش توسعه فامنین ایجاد خواهد کرد، اظهار کرد: پروژه دامداری این شهرستان می‌تواند یک جریان اقتصادی مطابق با نیازهای منطقه را دنبال کند و در شناساندن جایگاه واقعی شهرستان مثمر ثمر خواهد بود.

وی با حضور در روستای فیض‌آباد با اشاره به اینکه این روستا ۲۳ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، افزود: مسؤولان باید به هر میزانی که در توان دارند با خدمت‌رسانی به روستاها، این مناطق را آباد کنند زیرا با این کار ریشه انقلاب را محکم‌تر می‌کنیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرستان فامنین جایگاه خود را نسبت به شهرستان ارتقا داده است، عنوان کرد: با بررسی اعتبارات شاخص‌های استان مبلغی بالغ بر ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان جایگاه دوم را در استان به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته در فامنین مرهون تلاش‌های همگانی و همه‌جانبه مسؤولان است، گفت: تصمیم کمیته برنامه‌ریزی فامنین و همدان با موافقت سازمان برنامه و بودجه برای آغاز عملیات بهسازی روستاهای بالای ۲۰ خانوار اقدامی بود که به بهسازی صد درصدی روستاها منجر شده و نوید بخش یک حرکت بزرگ است.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه مردم لیاقت خدمت‌گزاری از سوی مسؤولان و خادمان خود را دارند، عنوان کرد: امیدوارم به سمتی حرکت کنیم که شهرستان فامنین جایگاه واقعی خود را یافته و از نعمت‌های زیادی بهره‌مند شود.

وی با بیان اینکه شهرستانی به یکپارچگی و هماهنگی شهرستان فامنین نداریم، افزود: همه مسؤولان همسو با هم در مسیر ولایت کارها را پیش خواهند برد و باید این هم‌افزایی را به فال نیک انگاشت.

وی با اشاره به اینکه در هفته‌ای گذشت موفق شدیم در کمیسیون برنامه و بودجه طرحی ارائه دهیم که اگر تصویب شود فصل جدیدی از بهسازی روستاها و راه روستایی فراهم می‌شود، خاطرنشان کرد: به طوری که از ۱۵۰۰ میلیارد تومان ۴۵۰ میلیارد تومان، اعتبار بهسازی روستایی خواهد بود.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=2271
  • دیدگاه‌ها برای اختصاص بیش از یک‎میلیارد تومان به منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.