• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
1
رئیس امور اداری مدیریت درمان تامین اجتماعی استان همدان خبر داد

رقابت بیش از هزار نفر از همدان در آزمون استخدامی تأمین اجتماعی / به کارگیری ۹۳ نفر

  • کد خبر : 2211
  • 20 مهر 1397 - 20:11
رقابت بیش از هزار نفر از همدان در آزمون استخدامی تأمین اجتماعی / به کارگیری ۹۳ نفر

رئیس امور اداری مدیریت درمان تامین اجتماعی استان همدان از رقابت بیش از یک هزار نفر از همدان در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی طی امروز خبر داد و گفت: ۱۸ نفر در بخش بیمه‌ای و ۷۵ نفر در بخش درمان تامین اجتماعی همدان به کار گرفته خواهند شد.

به گزارش عصر همدان،‌ نادره عبادی از برگزاری آزمومی استخدامی سازمان تامین اجتماعی در همدان خبر داد و اظهار کرد: ماه گذشته ثبت‌نام این آزمون آغاز شد و امروز در حال برگزاری است.

وی افزود: ثبت‌نام آزمون استخدامی متمرکز سال ۹۷ درقالب قرارداد پیمانی برای مدیریت‌های درمان سراسر کشور و ادارات کل استان‌های همدان، اصفهان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، مرکزی و البرز در شهریورماه سال جاری انجام و امروز آزمون آن برگزار می‌شود.

رئیس و کارشناس ارشد امور اداری مدیریت درمان تامین اجتماعی استان همدان با اشاره به اینکه تعداد ثبت‌نام کنندگان هزار و ۷۳ نفر هستند که به رقابت با هم پرداخته‌اند، گفت: از این تعداد ۱۸ نفر در بخش بیمه‌ای و ۷۵ نفر در بخش درمان به کار گرفته خواهند شد.

وی با بیان اینکه در بخش درمان استان، نیروی پرستار، بهیار، بهدار، اتاق عمل، رادیولوژی و ماما به کار گرفته می‌شوند، یادآور شد: استخدام سازمان تأمین اجتماعی به منظور تأمین نیروی انسانی در مراکز درمانی و بیمه‌ای، شامل مراحل آزمون کتبی، مصاحبه، گزینش و… است.

عبادی تصریح کرد: در این آزمون داوطلبان با احراز شرایط برحسب مفاد آگهی مربوطه که از طریق سایت رسمی سازمان به نشانی www.Tamin.ir و روزنامه‌های کثیرالانتشار اعلام شده نسبت به ثبت نام اینترنتی از روز دو شنبه ۵ شهریور تا روز سه شنبه ۱۳ شهریور سال ۹۷  اقدام کردند و امروز آزمون در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هرگونه اطلاع‌رسانی در خصوص آزمون استخدامی، صرفاً از طریق سایت سازمان تأمین اجتماعی انجام می‌شود و داوطلبان برای دریافت اطلاعات معتبر تنها از این طریق اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=2211
  • دیدگاه‌ها برای رقابت بیش از هزار نفر از همدان در آزمون استخدامی تأمین اجتماعی / به کارگیری ۹۳ نفر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.