• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
1
حجت‌الاسلام رسایی:

آقایان مجلس و دولت با رأی به سند ننگین FATF رفوزه شدند

  • کد خبر : 2177
  • 18 مهر 1397 - 16:19

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آقایان مجلس و دولت با رأی به سند ننگین FATF در عمل رفوزه شدند.

به گزارش عصر همدان، حجت‌الاسلام حمید رسایی ظهر امروز در تجمع حوزویان، دانشگاهیان و اقشار مختلف مردم در اعتراض به تصویب سند FATF و تدابیر غلط اقتصادی با تشریح ابعاد FATF و قانون مقابله با حمایت مالی از تروریسم اظهار کرد: در این سند ایران حق شرط‌گذاری در این معاهده را ندارد.

وی با بیان اینکه هدف از تشکیل این جلسه و تجمع، بصیرت‌افزایی در دفاع از انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری توسط اقشار مختلف مردم است، افزود: شاخصه اندازه‌گیری صلاحیت مجلس شورای اسلامی قرار گرفتن جبهه کفر و جبهه ایمان در مقابل هم است.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس در توضیح و تفسیر معاهده FATF ادامه داد: در این معاهده علناً شرکت‌های هواپیمایی کشور، سردار قاسم سلیمانی و… تحریم می‌شوند زیرا در قانون این سند این افراد و شرکت‌ها به عنوان حامی تروریسم عنوان شده‌اند و اموال آنها باید مصادره شود.

وی گفت: در توافق این سند سپاه قدس، انصارالله، حزب‌الله لبنان  حامی تروریسم هستند که ما باید از نظر قضایی آنها را تحویل دشمنان استکبار دهیم و از نظر این معاهده جمع‌آوری وجوه برای کمک به مردم بی‌پناه فلسطین و سوریه و یمن جرم محسوب می‌شود.

رسایی خطاب به آقایان و مسئولان دولت و مجلس خاطرنشان کرد: با رأی به این سند ننگین این آقایان عملاً در این امتحان رفوزه شدند، چون اینها اهل مبارزه نیستید، در خانه‌های میلیاردی اقامت دارند و فرزندانشان در خارج از کشور زندگی می‌کنند، با وجود اینکه می‌دانستند نظر رهبر انقلاب در مسیر مقابله با استکبار چیست اما به این معاهده رأی دادند.

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه FATF ایران باید کامل و بدون شرط مفاد قانونی این معاهده را بپذیرد، تصریح کرد: کشور ما در مقابله با تروریسم قانون داخلی داشت اما آنها قبول نکردند چون در این قانون می‌توان به حزب‌الله لبنان و مردم فلسطین به عنوان کشور اسلامی کمک کرد.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با وجود اینکه همه شما نظر مقام معظم رهبری را می‌دانستید اما آقای لاریجانی در جلسه غیرعلنی مجلس نامه رهبری را خواند که القاء کند که رهبر با این معاهده موافق است در حالی که اینگونه نبوده و نیست.

وی در پاسخ به این سوال که چرا رهبری صریحاً نظر منفی خود را در موافقت این معاهده بیان نکرده است، گفت: وقتی مجلس شورای اسلامی و دولت اصرار پیوستن به FATF را دارند، رهبری علناً و صراحتاً نمی‌تواند مخالفت خود را بگوید چراکه با این رفتار بهانه به دست دشمن داده می‌شود که رهبر علناً مخالف کار دولت و مجلس است.

رسایی با بیان اینکه این قبیل اتفاقات برای آن است که دوست و دشمن را بهتر بشناسیم، افزود: ملت ایران نباید بر اثر این اتفاقات ناامید شوند و باید محکم در میدان بایستند چراکه اینگونه فتنه و آزمایشات از جنس آزمایشات آخرالزمان است و شک نکنیم که به طور قطع این انقلاب به گفته امام راحل به دست باکفایت صاحب الزمان (عج) خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=2177
  • دیدگاه‌ها برای آقایان مجلس و دولت با رأی به سند ننگین FATF رفوزه شدند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.