• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
1

استمرار انقلاب اسلامی معجزه است

  • کد خبر : 21715
  • 30 شهریور 1398 - 17:48
استمرار انقلاب اسلامی معجزه است

فرمانده سپاه انصارالحسین ع با بیان اینکه استمرار انقلاب اسلامی خود معجزه است افزود:  اما آنچه که امروز بیش از هر چیز دیگر جهان را شگفت زده کرده است جبهه مقتدر مقاومت است و یمن ،فلسطین لبنان و سوریه امروز راه را بر روی استکبار بسته اند.   به گزارش عصر همدان؛ صبحگاه مشترک نیروهای […]

فرمانده سپاه انصارالحسین ع با بیان اینکه استمرار انقلاب اسلامی خود معجزه است افزود:  اما آنچه که امروز بیش از هر چیز دیگر جهان را شگفت زده کرده است جبهه مقتدر مقاومت است و یمن ،فلسطین لبنان و سوریه امروز راه را بر روی استکبار بسته اند.

 

به گزارش عصر همدان؛ صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستانهای رزن و درگزین با حضور مردم،مسئولین،بسجیان و فرماندهی سپاه استان همدان برگزار شد.

سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین ع استان با بیان اینکه دورنمای آینده جهان اسلام را قرآن ترسیم کرده است گفت: امام فرمود یکی از اهداف انقلاب اسلامی ایجاد زمینه برای ظهور است به همین جهت اگر تمام تلاش را برای زمینه سازی ظهور بگذاریم این یکی از وظایف ما است.

سردار مجیدی ادامه داد: اگر در شهرستان رزن و درگزین حدود ۵۰۰ شهید را تقدیم این راه کرده ایم این در واقع چیزی جز انجام وظایف ما زمینه سازی ظهور نبوده است.

وی اضافه نمود:اگر توانستیم این ثمرات را از انقلاب بدست آوریم این چیزی جز تلاش در جهت اسلام نبوده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین ع استان ادامه داد: آزادی ،استقلال و جمهوریت اسلامی این سه رکن انقلاب است که دشمن در برابر آن برنامه های را تدوین کرده بود،ابتدا به دنبال محدود کردن انقلاب بودند اما وقتی رهبر عزیز انقلاب امام خمینی راه انقلاب را بر مبنای اسلام ترسیم کردند دشمن به دنبال نابودی انقلاب رفت و جنگ را راه انداخت.

این یادگار دوران دفاع مقدس افزود: وقتی دشمن به کشور ما حمله کرد ما با فقط با عراق روبرو نبودیم بلکه با همه جهان مقابل شدیم.

وی گفت: نمونه های در دفاع مقدس داریم که هنوز که چهل سال از انقلاب می گذرد متوجه میشویم که اینها چیزی جز عنایت خداوند نیست.

مجیدی تصریح نمود: شما خرمشهر را در نظر بگیرید که چگونه آزاد شد؟ ما نه نیروی انسانی آموزش دیده داشتیم و نه تجهیزات کافی برای دفاع داشتیم.

وی با اشاره به اینکه عراقی ها بر دیوار خرمشهر نوشته بودند که آمده ایم تا بمانیم گفت:شهر را کاملاًً تجهیز کرده بودند که آن را برای خود و به نام خود داشته باشند و حفظ کنند.

فرمانده دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد:ما در عملیات بیت المقدس در ۴۸ ساعت تمام توان دشمن را درهم شکستیم،شما این را با روز اول نبرد مقایسه کنید.

وی با بیان اینکه استمرار انقلاب اسلامی خود معجزه است افزود:  اما آنچه که امروز بیش از هر چیز دیگر جهان را شگفت زده کرده است جبهه مقتدر مقاومت است و یمن ،فلسطین لبنان و سوریه امروز راه را بر روی استکبار بسته اند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=21715
  • دیدگاه‌ها برای استمرار انقلاب اسلامی معجزه است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.