• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
2
آزاديخواه خواستار شد

تکمیل بهسازی راه‌های روستایی بالای ۹۰ درصد در ملایر

  • کد خبر : 2090
  • 14 مهر 1397 - 18:35
تکمیل بهسازی راه‌های روستایی بالای ۹۰ درصد در ملایر

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تکمیل بهسازی راه‌های روستایی بالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی خبر داد.

به گزارش عصر همدان، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه امروز در نشست مشترک بررسی مسائل و چشم‌انداز حوزه راه و شهرسازی و آب و فاضلاب روستایی ملایر روان‌سازی محورهای مواصلاتی شهرستان به ویژه راه‌های روستایی را از ضرورت‌های اصلی برشمرد و اظهار کرد: رفع مشکلات راه‌ها بسترساز توسعه و پیشرفت  است و نباید به بهانه راه‌های اصلی بهسازی راه‌های روستایی را فراموش کنیم.

وی حساسیت چهارخطه محور آورزمان ـ نهاوند را بسیار بالا و تکمیل این محور را در اولویت دانست و تجهیز یک کارگاه در مسیر ملایر را به عنوان یکی از درخواست‌های مهم نمایندگان برای تسریع در روند کار عنوان کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: قرار بود این کارگاه در مسیر ملایر نیز شروع به کار کند.

وی با اشاره به دیگر محور چهارخطه ملایر در مسیر سامن ـ بروجرد، اظهار کرد: قطعه اول این محور زیر بار ترافیک رفته است اما قطعه دوم که آسیب خیز بوده و تصادفات زیادی در آن رخ می‌دهد، هنوز تعطیل است.

آزادیخواه از سرپرست راه و شهرسازی درخواست کرد هرچه سریعتر جلسه‌ای در وزارتخانه تشکیل شود تا بتوان از محلی که امکانپذیر است اعتباراتی برای تکمیل قطعه دوم محور سامن ـ بروجرد اخذ شود.

وی بر لزوم تکمیل بهسازی راه‌های روستایی که بالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و زیرساخت‌های آنها نیز مهیاست تاکید کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی احداث مجتمع‌های آبرسانی و تامین آب شرب روستایی به ویژه در روستاهای بزرگی همچون علی‌آباد دمق را از دیگر اولویت‌ها برشمرد.

دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در حوزه اصلاح، تعریض و بهسازی راه‌های مواصلاتی شهرستان از عدم وجود اراده جدی برای رفع مشکل محور حادثه‌خیز ملایر ـ آورزمان ـ نهاوند و ملایر ـ آورزمان ـ نهاوند با وجود مهیا شدن مقدمات لازم و دستور موکد وزیر راه و شهرسازی انتقاد کرد.

محمد کاظمی لزوم تسریع در روند پیمان‌سپاری و آغاز عملیات اجرایی اصلاح این محور را مطالبه به حق و جدی اهالی شهرستان ملایر دانست و خواستار توجه و تلاش مضاعف مسئولان استان و دست‌اندرکاران موضوع در وزارت راه و شهرسازی در این زمینه شد.

وی پرداخت مطالبات مردم و پیمانکار پروژه محور توره با توجه به تامین بخش عمده‌ای از اعتبار مربوطه را ضروری دانسته و بر تحقق عاجل این امر تاکید کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در خصوص توسعه محور ارتباطی ملایر ـ تویسرکان در منطقه حسین‌آباد شاملو بر احداث سریعتر میدان، برای اتصال روستاهای منطقه به این محور را با توجه به تخصیص زمین لازم توسط اهالی و انجام مراحل کارشناسی تاکید کرد.

وی تسریع در اجرای چهاربانده شدن محور سامن ـ بروجرد را مهم برشمرد و تصریح کرد: با توجه به پرداخت ۱۰ میلیارد ریال امیدواریم با تامین ۲۰ میلیارد ریال دیگر از اعتبار تخصیص داده شده، این پروژه در آینده نزدیک مورد بهره‌برادری قرار گیرد.

کاظمی اقدامات صورت گرفته برای بهسازی راه‌های روستایی با توجه به تامین کامل اعتبار مورد نیاز حسب دستور وزیر راه و شهرسازی را موفق ارزیابی کرد.

وی احداث مجتمع‌های آبرسانی و تامین آب شرب روستایی به ویژه در روستاهای بزرگی مانند علی‌آباد دمق را از دیگر نیازهای جدی برشمرد.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=2090
  • دیدگاه‌ها برای تکمیل بهسازی راه‌های روستایی بالای ۹۰ درصد در ملایر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.