• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
2
سردار شادماني:

دلارهای دشمن مقابل مقاومت راه به جایی نمی‌برد/ عجز استکبار در برابر قدرت نظامی ایران

  • کد خبر : 2054
  • 12 مهر 1397 - 14:43
دلارهای دشمن مقابل مقاومت راه به جایی نمی‌برد/ عجز استکبار در برابر قدرت نظامی ایران

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) با بیان اینکه جریان مقاومت در برابر دلارها و توطئه‌های دشمن ایستادگی کرده است، گفت: دشمن در برابر قدرت نظامی ایران آشفته، سردرگم و عاجز است.

به گزارش عصر  همدان، سردار علی شادمانی صبح امروز در اجتماع ۲۰ هزار نفری بسیجیان استان همدان در استادیوم قدس با بیان اینکه بسیجیان سرمایه‌ای ارزشمند و ماندگار برای نظام و انقلاب هستند، اظهار کرد: این بسیجیان و جان برکفان هستند که باید انقلاب اسلامی را به انقلاب حضرت مهدی(عج) متصل کنند.

وی با بیان اینکه بسیجیان با حضور خود جلوه‌هایی از عشق را به نمایش گذاشتند، افزود: بسیجی عاشق جهاد است و آنها هستند که عشق به ارزش‌ها را جلوه دادند و این حضور قوت قلبی برای مسؤولان است.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) با تأکید بر اینکه بسیجی یعنی انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن، گفت: بسیج یعنی پایداری و مقاومت، عزت، عدالت، سرافرازی، پیمان خون بستن با شهدا و در آخر لبیک با ولی‌امر مسلمین.

وی با بیان اینکه به اذن الهی پیام حماسه و عزت امروز در تاریخ انقلاب رقم خورده است، خاطرنشان کرد: این اقتدار دشمن‌شکن است و باید به این تاریخ سربلند افتخار کرد.

سردار شادمانی با بیان اینکه امروز تاریخ یکی از لحظات سرنوشت‌ساز خود را می‌نگارد، یادآور شد: دشمن در جنگ هشت ساله متحمل شکست سختی شد و از این به بعد نیز همین طور خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به درک امام(ره) از تشکیل هسته مقاومت در کشور گفت: امام خمینی(ره) توطئه دشمن را فهمیدند و با هوشمندی و درایت هسته مقاومت را راه‌اندازی کردند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) ادامه داد: دشمن به دنبال آن بود که با به راه‌ انداختن انقلاب مخملی و اشغال نظامی کشورها توطئه خبیث خود را دنبال کند.

وی با بیان اینکه برخی از افراد بودند که در همان زمان ندای سازش سر می‌دادند، افزود: از زمانی که رهبر معظم انقلاب سکان‌دار انقلاب شدند حاصل آن تربیت میلیون‌ها انسان آزاده با تفکر عاشورایی و بسیجی در کشور است که لباس رزم بر تن دارند و با بصیرت انقلاب را به پیش می‌برند.

سردار شادمانی با بیان اینکه مقاومت مقابل آمریکای متجاوز و شیطان‌صفت، حماسه‌ای ماندگار را ثبت کرده است، افزود: نبرد با استکبار همچنان ادامه دارد و همچون گذشته با اقتدار خواهیم ایستاد و دشمن را شکست خواهیم داد.

وی با بیان اینکه جریان مقاومت در برابر همه دلارها و توطئه‌های دشمن ایستادگی کرده و توانسته‌ دشمن را با همه قدرتی که دارد به خاک ذلت بکشاند، تصریح کرد: قسم می‌خورم دشمن در برابر قدرت نظامی ایران آشفته، سردرگم و عاجز است و از روی استیصال یک راه ناجوانمردانه را در پیش گرفته است.

مشکلات زمانی حل می‌شود که مسؤولان به روحیه دهه اول انقلاب بازگردند

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره به اینکه امروز دشمن می‌خواهد با تحریم اقتصادی و در تنگنا قراردادن معیشت مردم به اهداف شوم خود دست یابد، افزود: نباید احتکار کرد زیرا انباشت وسایل معیشتی مردم یعنی مخالفت با جبهه مقاومت.

وی با تأکید بر اینکه باید عزم خود را جزم کنیم تا از این پیچ تاریخی عبور کنیم، خاطرنشان کرد: امسال به کوری چشم دشمن ۴۰ سالگی انقلاب را باشکوه‌تر جشن خواهیم گرفت.

سردار شادمانی با اشاره به اینکه امروز سران سه قوه تحت حمایت رهبری کمر همت بستند یکی پس از دیگری مشکلات را برطرف کنند، گفت: مشکلات زمانی حل می‌شود که مسؤولان به روحیه دهه اول انقلاب بازگردند و در این راه از خود شجاعت به خرج دهند.

وی با بیان اینکه مسؤولان باید دیدگاهشان درون‌نگر باشد و به خود بیایند، اظهار کرد: کشور ایران ظرفیت‌های فراوانی دارد و می‌توانیم از نیروهای جوان و ولایی در زمینه‌های مختلف استفاده کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) با بیان اینکه اگر از ظرفیت کشور به درستی استفاده شود پتانسیل زیادی وجود دارد، گفت: ما خدا، پیامبر و نعمت ولایت را داریم و با امید باید این برهه از زمان را پشت سر بگذاریم.

وی با بیان اینکه باید به آینده امیدوار بود چراکه این نظام و انقلاب با خون شهدا آبیاری شده است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری شرط بسیجی بودن را بصیرت بسیجی معرفی کردند.

سردار شادمانی با بیان اینکه برخی از افراد احساساتی به صحنه آمدند و در سخت‌ترین شرایط مقابل انقلاب ایستادند، تأکید کرد: همه اینها به خاطر بی‌بصیرتی بود.

وی با اشاره به اینکه راه بصیرت‌افزایی مسؤولان و مردم پیروی از منویات مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: نباید شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی بر روی فکر و ذهن افراد اثر بگذارد چراکه امروز در میدان پایداری، گذشت و ایثار انقلابی هستیم.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=2054
  • دیدگاه‌ها برای دلارهای دشمن مقابل مقاومت راه به جایی نمی‌برد/ عجز استکبار در برابر قدرت نظامی ایران بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.