• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
2
رئیس سازمان حج و زیارت همدان خبر داد

ثبت‌نام ۲ هزار همدانی در سامانه «سماح»/ استقرار دفتر نمایندگی کنسولگری عراق در همدان

  • کد خبر : 2010
  • 10 مهر 1397 - 16:35
ثبت‌نام ۲ هزار همدانی در سامانه «سماح»/ استقرار دفتر نمایندگی کنسولگری عراق در همدان

رئیس سازمان حج و زیارت همدان از ثبت‌نام ۲ هزار نفر از شهروندان همدانی در این سامانه«سماح» خبر داد و گفت: دفتر نمایندگی کنسولگری عراق در همدان مستقر می‌شود.

به گزارش عصر همدان،‌ محسن ساغرچی ظهر امروز در جلسه ستاد اربعین حسینی در همدان با اشاره به مشکلات اخذ ویزا برای زائران همدانی در سال‌های گذشته، اظهار کرد: امسال دفتر نمایندگی کنسولگری عراق در همدان مستقر می‌شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی این دفتر در همدان افزود: این دفتر مطابق با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است روزانه برای ۳ تا ۴ هزار نفر ویزا صادر کند.

رئیس سازمان حج و زیارت همدان با بیان اینکه با راه‌اندازی این دفتر زائران می‌توانند ظرف مدت ۴۸ ساعت ویزای خود را دریافت کنند، عنوان کرد: در حال حاضر برای ۴۵۲ نفر حواله ارزی صادر شده و مابقی نیز در اخذ حواله انتظار هستند.

وی با بیان اینکه سامانه «سماح» آماده ثبت‌ نام از زائران است، بیان کرد: هنوز روند ثبت‌ نام در این سامانه اوج نگرفته است ولی با این حال تاکنون ۲ هزار نفر از شهروندان همدانی در این سامانه ثبت‌نام کردند.

ساغرچی با بیان اینکه امسال موکب شهدای منا در کربلای معلی برپا می‌شود، خاطرنشان کرد: قبل از ارائه خدمات مادی و غذایی به زائران، باید  به مباحث فرهنگی و انسجام موکب‌داران در عراق مورد قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=2010
  • دیدگاه‌ها برای ثبت‌نام ۲ هزار همدانی در سامانه «سماح»/ استقرار دفتر نمایندگی کنسولگری عراق در همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.