• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3
عضو كميسيون ولایی مجلس:

ناکارآمدی تیم اقتصادی دولت محرز است/ آقای رئیس جمهور! در مملکت قحط‌الرجال نیست

  • کد خبر : 1846
  • 03 مهر 1397 - 10:03
ناکارآمدی تیم اقتصادی دولت محرز است/ آقای رئیس جمهور! در مملکت قحط‌الرجال نیست

عضو کمیسیون ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ناکارآمدی تیم اقتصادی دولت برای همگان محرز است، گفت: آقای رئیس جمهور باید به این باور برسد که تیم اقتصادی او ناکارآمد است و در مملکت قحط‌ الرجال نیست!

به گزارش عصر همدان، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه  راهکار عبور از بحران‌های اقتصادی را در همکاری سه قوه عنوان و اظهار کرد: یکی از اقدامات نمایندگان مجلس پیگیری استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت است.

وی با بیان اینکه مجلس با اعمال نظارت می‌تواند از بهم ریختگی‌های اقتصادی جلوگیری کند، افزود: اعمال نظارت مجلس می‌تواند شامل تذکر، سوال، تحقیق و تفحص و استیضاح باشد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زمانی که وضعیت نابسمان بازار را می‌بینیم مهمترین ابزار کار نمایندگان استیضاح وزیر مربوطه است، گفت: استیضاح در زمان خود می‌تواند اثرگذار باشد.

وی با بیان اینکه زمانی که وزیری توانایی مدیریت نداشته باشد دولت موظف است که وزیر توانمندی را معرفی کند تا مشکلات را برطرف کند، افزود: برخورد اصلی با متخلفان و محتکران به عهده قوه قضائیه است که باید در این زمینه قوی وارد شود.

آزادیخواه ضمن بیان این مطلب که بررسی علل و عوامل ریشه‌ احتکار در دست دولت است و مسؤولیت مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان‌ها نیز به عهده فرمانداران، گفت: مردم خوب می‌دانند که بهم‌ریختگی‌های اقتصادی ربطی به انقلاب و نظام ندارد و بخش عمده مشکلات ناشی از سوء مدیریت داخلی است.

وی در تشریح این مطلب گفت: سوء تدبیر هم از دو حالت خارج نیست یا به خاطر ناتوانی برخی مدیران است، یا نفوذی بودن بعضی دیگر که البته معتقدم این مورد اخیر کم است.

عضو کمیسیون ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم و مسؤولان باید دست به دست مشکلات را حل کنند، بیان کرد: مردم و مسؤولان باید به این باور برسند که بدون یکدیگر نمی‌‎توانند مشکلات را حل کنند.

وی با اظهار گلایه از اینکه متأسفانه در شرایط اقتصادی برخی دست به احتکار خانگی می‌زنند، ادامه داد: مردم نباید خود به گرانی‌های چند ماه اخیر دامن بزنند و اجناس را در منزل احتکار کنند.

آزادیخواه با بیان اینکه مردم باید از دولت مطالبه‌گری داشته باشند، گفت: امروز دولت مقصر اصلی در وضعیت پیش آمده است و ناکارآمدی تیم اقتصادی دولت برای همگان محرز است.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور هنوز باور نکرده که تیم اقتصادی او ناکارآمد است، تصریح کرد: زمانی که رئیس کل بانک مرکزی از کار خود کنار گذاشته شد اما به فاصله چند روز بعد رئیس جمهور او را به عنوان مشاور خود انتخاب کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این کار چه معنایی دارد؟ گفت: آقای رئیس جمهور باید به این باور برسد که تیم اقتصادی او ناکارآمد است و در مملکت قحط‌‌الرجال نیست.

وی با تأکید بر لزوم مطالبه‌گری از سوی مردم افزود: امیدواریم شخص رئیس جمهور به این باور برسد که باید تیم اقتصادی خود را ترمیم کند.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=1846
  • دیدگاه‌ها برای ناکارآمدی تیم اقتصادی دولت محرز است/ آقای رئیس جمهور! در مملکت قحط‌الرجال نیست بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.