در 9 ماهه نخست سال محقق شد؛ 

رسیدگی به مشکلات بیش از ۳ هزار مراجعه کننده در ملاقات مردمی دادستان همدان

دادستان همدان با اعلام اینکه در ۹ ماهه نخست سال جاری به مشکلات ۳ هزار و ۵۸۴ متقاضی در ملاقات مردمی رسیدگی شد، گفت: با پیگیری های انجام شده تاکنون بیش از ۶۸ درصد از این تعداد مراجعات، منتهی به نتیجه شده است.

به گزارش عصرهمدان؛ «حسن خانجانی موقر»، دیدارهای حضوری با مردم را جزیی از وظایف کاری خود و از سیاست های دستگاه قضایی عنوان کرد و گفت: به همین منظور این دادستانی به طور مستمر و با هدف تکریم ارباب رجوع، گره گشایی از کار مردم و رسیدگی به مطالبات آنان هر هفته دوشنبه ها با همراهی معاونان در محل دادسرا پاسخگوی مردم است.

وی با تأکید بر اینکه نشست و برخاست با مردم در هر فرصتی آنان را امیدوار می کند، عنوان کرد: علاوه بر ملاقات عمومی در روزهای دوشنبه، دیدارهای چهره به چهره با مردم هم در مساجد و محلات به منظور حمایت از حقوق عامه و بررسی دغدغه مندی های آنان انجام می شود.

دادستان همدان ادامه اعلام کرد: در ۹ ماهه نخست سال جاری ۳ هزار و ۵۸۴ نفر برای پیگیری مشکلات خود به این دادستانی مراجعه کرده که در نهایت با پیگیری های انجام شده ۶۸ درصد از این میزان، منتهی به نتیجه شده است.

خانجانی موقر افزود: مشکلات افراد با دستگاه های اجرایی، درخواست مرخصی از زندان، درخواست رأی باز و رأی کار، درخواست عفو و بخشودگی، درخواست استفاده از پابند الکترونیک، اعتراض به روند رسیدگی و تقاضای تسریع و نیز مساعدت در امور وثیقه عمده تقاضاهای مراجعه کنندگان بوده است.

انتهای پیام/ز

آخرین مطالب