• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4

لزوم استفاده از جوانان برای پیشبرد اهداف نظام در گام دوم انقلاب

  • کد خبر : 158954
  • 31 تیر 1401 - 8:55
لزوم استفاده از جوانان برای پیشبرد اهداف نظام در گام دوم انقلاب

محمد نباتی گفت: در پیشبرد امور و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در گام دوم انقلاب، بکار گیری مدیران کارآمد ، جوان و از جنس انقلاب مورد توجه قرار گیرد. به گزارش عصرهمدان؛ همایش استانی شورا که با حضور استاندارد همدان، معاون سیاسی امنیتی و مدیران کل و مشاورین حوزه استاندارد ی در مورخ […]

محمد نباتی گفت: در پیشبرد امور و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در گام دوم انقلاب، بکار گیری مدیران کارآمد ، جوان و از جنس انقلاب مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش عصرهمدان؛ همایش استانی شورا که با حضور استاندارد همدان، معاون سیاسی امنیتی و مدیران کل و مشاورین حوزه استاندارد ی در مورخ ۲۸ تیر ماه در سالن شهدای استاندارد ی تشکیل شد.

محمد نباتی، مسئول شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان در این همایش، طی سخنانی با تاکید بر فرهنگ عمومی و مسئله عفاف و حجاب، تاکید کرد:  در گام دوم انقلاب انتظار می رود مدیرانی کار آمد و جوان از جنس انقلاب برای پیشبرد امور و خدمت به نظام استفاده شود.

وی افزود: ارتقاء توانمندی مدیران و کارکنان و نظارت دقیق و عمیق به کار آنان، توجه به پیوست فرهنگی و عدالت محور در فعالیت های اقتصادی و حذف دلال بازی در عرصه های اقتصادی، تولید و توزیع مورد توجه باشد.

نباتی توجه ویژه به بخش کشاورزی و کشاورزان عزیز و زحمتکش در استان را ضروری دانسته و خاطرنشان کرد: هدایت و حمایت از کشاورزان استان در عرصه های کاشت، داشت و برداشت نوین می تواند به توسعه کشاورزی کمک کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=158954
  • دیدگاه‌ها برای لزوم استفاده از جوانان برای پیشبرد اهداف نظام در گام دوم انقلاب بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.