• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
0

برگزاری دعای عرفه در ۱۰ نقطه شهرستان کبودراهنگ

  • کد خبر : 157847
  • 18 تیر 1401 - 14:03
برگزاری دعای عرفه در ۱۰ نقطه شهرستان کبودراهنگ

حجت الاسلام ابوالحسن کیهانی گفت:مراسم دعای عرفه در بیش از ۱۰ نقطه شهرستان کبودراهنگ و روستاهای بزرگ برگزار خواهد شد. به گزارش عصر همدان حجت‌الاسلام ابوالحسن کیهانی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ اظهارکرد: ماه ذی‌الحجه، ماه مناجات و نیایش است و اوج این نیایش هم روز عرفه است که بهترین فرصت برای استغفار به […]

حجت الاسلام ابوالحسن کیهانی گفت:مراسم دعای عرفه در بیش از ۱۰ نقطه شهرستان کبودراهنگ و روستاهای بزرگ برگزار خواهد شد.

به گزارش عصر همدان حجت‌الاسلام ابوالحسن کیهانی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ اظهارکرد: ماه ذی‌الحجه، ماه مناجات و نیایش است و اوج این نیایش هم روز عرفه است که بهترین فرصت برای استغفار به درگاه الهی محسوب می‌شود و مؤمنان می‌توانند ضمن قرائت این دعا در روز عرفه، در معنای این دعای عالی المضامین دقت نظر داشته باشند و از مفاهیم بلند آن بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به در عید سعید قربان افزود: عید قربان از بزرگ‌ترین اعیاد مسلمانان و یادآور بندگی خالصانه در برابر خداوند و نیز یادآور تقدیر خداوند از ایثارگری مؤمنانه است.

کیهانی اضافه کرد: درواقع عید قربان و مناسک آن سرشار از آموزه‌های تربیتی است که امیدواریم به برکت این عید سعید، روزبه‌روز شاهد وحدت بیشتر مسلمانان جهان و افزایش عزت و اقتدار امت اسلامی باشیم.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ بیان داشت :مراسم‌های دعای عرفه از عصر امروز در بیش از ۱۰ نقطه مختلف شهرستان برگزار خواهد شد وهمچنین نماز عید قربان نیز در مساجد سطح شهر و روستاها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=157847
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری دعای عرفه در ۱۰ نقطه شهرستان کبودراهنگ بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.