• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1
استاندارد همدان خبر داد

۳۳ کشور آسیایی میهمان همدان در اجلاس گردشگری ۲۰۱۸/ پرداخت نیمی از اعتبار «همدان ۲۰۱۸»

  • کد خبر : 1219
  • 01 شهریور 1397 - 17:43
۳۳ کشور آسیایی میهمان همدان در اجلاس گردشگری ۲۰۱۸/ پرداخت نیمی از اعتبار «همدان ۲۰۱۸»

استاندارد همدان از حضور ۳۳ کشور آسیایی میهمان همدان در اجلاس گردشگری ۲۰۱۸ خبر داد و گفت: حدود ۹ میلیارد تومان از اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی «همدان ۲۰۱۸» ابلاغ شده که نیمی از آن پرداخت شده است.

به گزارش عصر همدان،  محمدناصر نیکبخت  امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: روز همدان، روز پزشک و زادروز ابن سینا را در پیش داریم که باید این روز گرامیداشته و از همدان دفاع کنیم.

وی از برگزاری رویداد ۲۰۱۸ در روزهای آینده خبر داد و اینکه هشت ماه است مقدمات مناسبی را برای برگزاری شایسته‌تر این رویدااد مهیا شده است، افزود: سعی بر این است که این رویداد بهتر از هر رویداد دیگری در کشور برگزار شود و بتوانیم با کسب تجربه از سایر استان‌ها بهتر و شایسته‌تر این رویداد را برگزار کنیم.

استاندارد همدان با بیان اینکه همدان بزرگترین و شایسته‌ترین مکانی است که در کشور وجود دارد، گفت: جغرافیایی به عظمت همدان چه به لحاظ بلندای تاریخ و چه به لحاظ مشاهیر نامدار و سترگی که پرورش یافتند، در منطقه نداریم.

وی با بیان اینکه همدان بیش از یک‌هزار و ۸۰۰ اثر تاریخی دارد، افزود: شرایط طبیعت‌گردی همدان در هیچ کجای منطقه یافت نخواهد شد و همدان شایسته این میزبانی‌ها را دارد.

نیکبخت ضمن قدردانی از خانه مطبوعات به عنوان کمیته اطلاع‌رسانی برای تلاش‌های شایسته‌ای که در اطلاع‌رسانی داشت، اظهار کرد: خانه مطبوعات در اطلاع رسانی سربلند است و از میراث فرهنگی می‌خواهم قدر این همت و حمیت را بداند و بتوانیم به شایستگی این رویداد را برگزار کنیم.

وی با اشاره به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امیدواریم همکاری رسانه‌ها تا برپایی مراسم چهلمین سال پیروزی نیز ادامه داشته باشد و همت و اهتمام آنها مقطعی و زماندار نباشد.

استاندارد همدان با تأکید بر اینکه شعار دولت شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی است، افزود: از رسانه‌ها و مسؤولان می‌خواهم در سایه همدلی و هماهنگی و هم‌افزایی خدمات شایسته‌ای داشته باشیم زیرا از حاشیه و ناهماهنگی چیزی عاید مردم نخواهد شد.

وی با بیان اینکه ۲۰۱۸ رویدادی واقعی و بین‌المللی است و ۳۴ کشور در شهریور و ۱۸۰ کشور در آبان ماه به همدان می‌آیند، افزود: نشاط مردم نیز مهم است ولی قرار شد به صورت کنفرانس و بازدید باشد.

نیکبخت با بیان اینکه در سفر معاون اول رئیس جمهور به همدان در رویداد ۲۰۱۸ قرار بود تعدادی پروژه نیز به مناسبت هفته دولت افتتاح شود، گفت: با توجه به اینکه جهانگیری تنها چند ساعت فرصت حضور در همدان را دارد و نمی‌تواند برای افتتاح همه پروژه‌ها باشد، بنابراین به خواسته معاون اول قرار شد یک هتل را به نمایندگی از دو هتل دیگر افتتاح کند و مابقی پروژه‌ها را بعد از هفته دولت که مجدد با حضورش در همدان افتتاح کند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران تهران در نشست خبری ۲۰۱۸ از واگذاری کمیته اطلاع رسانی به خانه مطبوعات همدان انتقاد داشتند، تصریح کرد: بنده در آن نشست خبری گفتم اصحاب رسانه همدان فعالت شبانه‌روزی دارند و مشکلات استان را رصد می‌کنند، بنابراین باید به آنها اعتماد کرده و اطلاع‌رسانی را به آنها می‌دادم که اعتماد من را نیز خوب جواب دادند.

وی در خصوص اعتبار رویداد «همدان ۲۰۱۸» نیز گفت: حدود ۹ میلیارد تومان از اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی «همدان ۲۰۱۸» ابلاغ شده که نیمی از آن پرداخت شده است.

نیکبخت یادآور شد: قرار شد سازمان مدیریت نیز کمک اعتباری داشته باشد که امیدواریم تحقق یابد اما دو میلیارد تومانی که قرار بود نمایندگان استان جذب کنند، گویا امکان‌پذیر نشده است.

وی با بیان اینکه ۳۳ کشور تاکنون برای حضور در اجلاس گردشگری «همدان ۲۰۱۸» اعلام امادگی کرده‌اند، بیان کرد: این کشورها شامل ژاپن، کامبوج، عراق، افغانستان، دبیرکل ACD ، آذربایجان، ویتنام،کره جنوبی، فیلیپین، بنگادش، ازبکستان، پاکستان و…است.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=1219
  • دیدگاه‌ها برای ۳۳ کشور آسیایی میهمان همدان در اجلاس گردشگری ۲۰۱۸/ پرداخت نیمی از اعتبار «همدان ۲۰۱۸» بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.