• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
3

عاشقانه های سفر به نور در تلفیق با اشک های مادران شهدا /روزی که گور منافقین در چارزبر کنده شد/ مرصاد؛ قتلگاه منافقین

  • کد خبر : 11524
  • 03 مرداد 1398 - 18:21
عاشقانه های سفر به نور در تلفیق با اشک های مادران شهدا /روزی که گور منافقین در چارزبر کنده شد/ مرصاد؛ قتلگاه منافقین

در قسمت پایین تنگه چارزبر که قدم زدیم به ما گفتند، زیر پایتان در چند متری زمین جنازه های منافقین را خاک کرده و گورشان را آنجا کنده اند تا از بوی تعفن آنان کسی حالش بد نشود و به طور قطع چارزبرهای دیگر در راه است و گور منافقین هم این روزها در فضای […]

در قسمت پایین تنگه چارزبر که قدم زدیم به ما گفتند، زیر پایتان در چند متری زمین جنازه های منافقین را خاک کرده و گورشان را آنجا کنده اند تا از بوی تعفن آنان کسی حالش بد نشود و به طور قطع چارزبرهای دیگر در راه است و گور منافقین هم این روزها در فضای مجازی کنده می شود.

 

به گزارش عصر همدان، چند روزی دیگر تا سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد باقی نمانده است، همان عملیاتی که به گفته منافقین قرار بود فروغ جاویدانشان شود و آن روزها فروغ شان بی فروغ شد.

جنایات منافقین تنها به سال ۶۷ و حمله گسترده به کرمانشاه برای رسیدن به پایتخت با حمایت صدام جنایتکار شروع نشده بود که به آنجا ختم شود و البته به سال های قبل یعنی از لحظه پیروزی انقلاب اسلامی می رسد و همچنان ادامه دارد.

ترورهای کور و خائنانه آنان و شهادت بیش از ۱۷ هزار نفر از هم وطنان عزیزمان تنها در دهه ۶۰ بر کسی پوشیده نیست.

جنایت های منافقین در قالب گروهک های ترویستی و مجاهدین خلق با همیاری امریکا و حتی پول های کثیف و بریز و بپاش های آل سعود همچنان ادامه دارد، آنان در اتاق های فکر خود با بهره گیری از تبلیغات گسترده و شبکه های ماهواره ای و بیشتر شبکه های اجتماعی دروغ های بزرگی می گویند به راحتی آب خوردنی که روزی به طور قطع برای آنان آتشی در گلویشان می شود.

 مرصاد؛ قتلگاه منافقین

منافقین با همراهی دیگر گروهک های ترویستی همیشه در پروژه های نفوذ علیه ملت ایران، نقشه های خود را عملی کرده اند، اما غافل از آن هستند که دست بالای دست بسیار است و همان گونه که پنجم مرداد ماه سال ۶۷ گورشان در تنگه چارزبر کنده شود این روزها هم گورشان در فضای مجازی با اتکا به جوانان مؤمن انقلابی کنده می شود.

اسلام تنها نیست، انقلاب تنها نیست، عمارها هستند و هستند و هستند، شهید صیاد شیرازی ها، شهید ملکی ها و شهدای دیگری که نامشان در یک گزارش کوتاه نمی گنجد همیشه پاسدار انقلاب بودند و واهند بود.

گفتیم شهید ملکی و یادی کنیم از گردان ۱۵۳ قاسم ابن الحسن(ع) تویسرکان که در پنجم مرداد ماه سال ۶۷ با فداکاری و از خودگذشتگی خود و نیروهایش راه را بر منافقین جنایتکار بستند و این تنگه می شود گورستانی برای بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر از منافقین.

* عاشقانه های سفر به نور در تلفیق با اشک های مادران شهدا

امروز و پس از سال ها به همت خانه فرهنگی رزمندگان تویسرکانی که هنوز دو سالی از تأسیس آن نمی گذرد خانواده های معزز شهدا و ایثارگران عملیات مرصاد در قالب کاروان ستارگان مرصاد راهی منطقه چارزبر شدند و البته تیم مستندساز تویسرکانی هم همراهمان بود.

استان همدان در عملیات مرصاد ۱۴۴ شهید تقدیم نظام کرده است که از این بین ۳۸ شهید تویسرکانی هستند.

از مادران و پدران این شهدا امروز کمتر در بین ما حضور داشتند، برخی از آنان دعوت حق را لبیک گفته اند، امروز خانواده این شهدا و رزمندگان سر از پا نمی شناختند برخی از آنان برای نخستین بار بود که به محل شهادت فرزندانشان می آمدند و از همرزمان دلبندانشان خاطراتی می شنیدند مثال زدنی.

سردار سرلشکر محسن رضایی فرمانده اسبق کل سپاه نیز در این رابطه گفته بود: اگر نبود حضور نیروهای لشکر انصارالحسین(ع) همدان درتنگه مرصاد، منافقین خود را به کرمانشاه می رساندند، ای بسا که سال ها جنگ ادامه پیدا می کرد و ما همچنان درگیر بودیم.

مرصاد محل اتصال زمینیان به آسمانیان

فرزندان، نوه ها، خواهران، برادران، خواهرزاده ها و برادرزاده های این شهدا هم آمده بودند، و فرزند شهید ملکی از پدر خود برای ما می گوید.

پدری انقلابی که در پیروزی انقلاب اسلامی هم نقش ایفا کرده بود و پس از مبارزه های بسیار در جبهه های جنوب، نامه شهادتش را در مرصاد امضاء می کنند.

شهدای مرصاد، شهدایی بودند که پس از پذیرفته شدن قطعنامه ۵۹۸ از آنکه از فیض عظیم شهادت جامانده بودند، ابراز ناراحتی می کردند و مرصاد می شود محل اتصال آنان به آسمان.

مسئولانی که برای از بین بردن بدحجابی کاری انجام می دهند به خون شهدا خیانت می کنند

امروز  مادر شهید محسن ترکاشوند هم آمده بود که هنوز بعد از ۳۱ سال در غم فراق فرزند خود اشک می ریزد.

مادر شهید ترکاشوند می گوید پسرم را مهدی صدا می کردم غم از دست دادنش برایم دشوار بود و اما می دانستم که در راه خدا شهید شده و این مسئله کمی مرا آرام می کرد و اما تنها موضوعی که دلم را می شکند مشاهده برخی بدحجابی ها هرچند اندک در جامعه است چگونه می توانم در جامعه باشم که تعدادی از بانوان هرچند اندک، آن گونه که باید حرمت خون شهدا را نگه نمی دارند.

وی ادامه داد: شهدا رفتند تا با ایجاد امنیت برای ایران اسلامی اقتدار بیافریند، آیا بدحجابی ها بله گفتن به منافقین نیست؟ منافقینی که می خواهند هویت اسلام را نابود کنند؟

مادر شهید ترکاشوند عنوان کرد: و بییشتر از همه آن متولیان فرهنگی و مسئولانی را مقصر می دانم که برای پاسداری از خون شهدا در راستای حجاب در جامعه اقدامی که باید انجام نمی دهند.

با عشق به وطن؛ ادامه دهنده راه شهدا می شویم

نوه های رضا قلی عبدالمالکی هم می گویند از پدربزرگمان رشادت های بسیار شنیده ایم، می گویند او در عمده عملیات های دوران دفاع مقدس بوده و و برای وطن و اسلام جان داده است و اگر ما می خواهیم ادامه دهنده راهشان شویم باید با عشق به وطن و غیرت بسیار، میهن عزیزمان را به هیچ نفروشیم.

شهدا در به دست آوردن لقمه حلال کوشا بودند

مادر شهید غلامرضا اکبری از دیگر شهدای عملیات مرصاد هم در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت غلامرضای من بسیار اهل حال و حرام بود و به هیچ عنوان تمایلی نداشت تا ذره ای از مالش به حرام آغشته شود.

با حجابم ادامه دهنده راه شهدا می شوم

خواهرزاده شهید آیت الله اسدبیگی هم که هنوز به سن تکلیف نرسیده می گوید مادرم از دایی آیت الله می گوید و اینکه او حجاب را دوست داشت و منم به عشق دائی شهیدم سعی می کنم همیشه حجاب را سرلوحه کار خود قرار دهم.

و اما امروز در چارزبر، دل ها آرام بود که در کنار  یادمان شهدای مرصاد، خانواده های شهدا از گلچین شدن فرزندان خود گفتند، از رعایت اصول و اساس اسلام از سوی آنان و از رعایت اخلاق مداری و ولایت پذیری کامل شهدایشان.

رزمندگان آن دوران هم یکی یکی از وقایع بی نظیر و تاریخ ساز روز پنجم مردادماه سال ۶۷ حرف ها بای گفتن بسیار داشتند، آنجا که پیکر شهدای مرصاد را پس از شهادت و زیر آفتاب سوزان سالم یافتند و نه ورم کرده، اما کشته های منافقن سیاه شده و از از بین رفته بود.

امروز برای شهدای مرصاد یادمان بزرگی به پا کرده اند و برای کشته های منافقین نفرین و لعنی بسیار.

کمی که قدم زدیم گفتند زیر پای ما در چند متری زمین جنازه های منافقین را خاک کرده اند تا از بوی تعفن آنان کسی حالش بد نشود و چارزیر جایی است که گور منافقین را در آنجا کندند و به طور قطع چارزبرهای دیگر در راه است و گور منافقین هم این روزها در فضای مجازی کنده می شود.

زنگنه

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=11524
  • دیدگاه‌ها برای عاشقانه های سفر به نور در تلفیق با اشک های مادران شهدا /روزی که گور منافقین در چارزبر کنده شد/ مرصاد؛ قتلگاه منافقین بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.